سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

بازگشت Jon Bernthal به فصل نهم سریال The Walking Dead

Jon Bernthal پس از ترک The Walking Dead پیشرفت بسزایی در بازیگری داشته است. او در سریال The Punisher نقش اصلی را بازی می کند و در فیلم های Fury، Sicario،The Accountant، Wind River، Baby Driver و The Wolf of Wall Street نیز نقش های مهمی را ایفا کرده است. اما حالا قرار است دوباره نقش خودش یعنی Shane را در سریال زامبی محور شبکه ی AMC بازی کند.

the_walking_dead_s02e12_still

البته جزئیاتی از نحوه ی بازگشت Shane وجود ندارد. طرفداران می دانند او به پایان منصفانه ای در سریال رسید به این صورت که ابتدا Rick او را با ضربه ی چاقو کشت و پس از زامبی شدن هم Carl او را از پا درآورد. اگرچه راه های زیادی برای بازگشت او وجود دارد، مثلا به شکل فلش بک، توهم یا خواب و خیال.

به تازگی اعلام شد Andrew Lincoln می خواهد در فصل نهم سریال را ترک کند، پس تا حدودی می توان نتیجه گرفت بازگشت Shane به خروج Rick از سریال مربوط خواهد بود. احتمالا سریال ماجراجویی های Rick در طول این چند فصل را منعکس خواهد کرد و Shane هم نقش مهمی در این اتفاقات داشته است.

البته بازگشت او طولانی نخواهد بود. با توجه به اینکه او در سریال نتفلیکسی The Punisher نقش اصلی را ایفا می کند، تعداد قسمت هایی که می تواند در TWD بازی کند محدود خواهد بود.

به تازگی اعلام شد Lauren Cohan نیز که نقش Maggie Rhee را بازی می کند قرار است در فصل نهم سریال را ترک کند. اگرچه این سریال ادامه خواهد داشت، ولی تعجب برانگیز است که دو شخصیت خیلی مهم آن را ترک خواهند کرد، مخصوصا وقتی یکی از آن ها شخصیت اصلی سریال باشد. در کل با توجه به اینکه سریال در طول چند فصل اخیر بسیاری از بینندگانش را از دست داده، به نظر می آید وقتش رسیده که نویسندگان به دنبال پایانی برای TWD باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا