سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانیدسته‌بندی نشده

هنوز نتواسته‌ام با درگذشت صدرالدین شجره کنار بیایم

فریبا متخصص بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ؛ ضمن ابراز تاسف از درگذشت صدرالدین شجره، درباره خصوصیات اخلاقی این هنرمند گفت: از شب گذشته که خبر درگذشت صدرالدین شجره را شنیدم، شوکه هستم. هنوز نتواسته ام با این خبر کنار بیایم. به عقیده من او از معدود انسان های روزگار بود که بسیار شریف زندگی می کرد و بدون اینکه فخر بفروشد، به همه احترام می گذاشت.

20180621150456_1

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ملکوت»، با تأکید بر اینکه شجره انسانی با سواد و فرهیخته بود، بیان کرد: تسلط این هنرمند فقید بر ادبیات و زبان فارسی بازی نبود؛ بلکه در ذات او وجود داشت و شخصیتش اینگونه شکل گرفته بود. هیچ وقت هیچ کس از اهالی رادیو یا دیگر دوستانی که باهم آشنا هستیم، از او رفتار یا حرفی ناشایست نشنیده و ندیده است. در یک کلام صدرالدین شجره انسان کامل و محترمی بود.
هنرمندی که بی‌ادعا کنار رادیو نمایش ماند
وی در  ادامه با اشاره به وفاداری صدرالدین شجره به رادیو بالاخص رادیو نمایش تصریح کرد: شجره به شدت بر رادیو و نمایش های رادیویی تعصب داشت. او بدون هیچ ادعایی همیشه در کنار رادیو ماند و کار کرد. در واقع اگر بخواهیم از او در رادیو نمایش یاد کنیم، باید بگوییم او یکی از ستون های رادیو نمایش بود که در تمام این سال ها هیچ وقت، کسی را از خودش نرنجاند و به کسی بدی نکرد.
متخصص در پایان اظهار کرد: مرحوم شجره انسانی بی آزار و شریف بود که با رفتنش همه را شوکه کرد. در تمام این مدت که با او همکاری می‌کردم متوجه شدم که شجره، نه بر نمایش های رادیویی بلکه بر همه قالب های رسانه ای واقف بود و به خوبی اصول کار را می دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا