سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم جدید کارگردان David Ayer قبل از Bright 2 فیلم Tax Collector اعلام شد

David Ayer قبل از آنکه به دنیای موجودات خیالی (موجوداتی مانند اِلف‌ها، دورف‌ها و اجنه) فیلم Bright برگردد می خواهد کمی جرات به خرج داده و فیلم جنایی- دلهرآور Tax Collector را بسازد. خود Ayerاین فیلم را تهیه کنندگی و کارگردانی خواهد کرد و قرار است که در تابستان امسال در لس آنجلس و با بازی ستارگانی مانند Shia LaBeouf  و Bobby Soto  فیلم را جلوی دوربین ببرد. LaBeouf  پیش از این در فیلم درام جنگی Ayer به نام Fury ایفای نقش کرده بود.

david-ayer-759

به گزارش نسیم ورد ،  Tax Collector به نوع برگشت به کارهای اولیه Ayer مانند Training Day و End of Watch است ولی با این حال  جزییات داستان هنوز مشخص نشده است. فیلم به تهیه کنندگی مشترک Cross Creek Pictures و Ayer و کمپانی Cedar Park Entertainment متعلق به Chris Long ساخته خواهد شد.

Ayer  قرار است که به دنباله فیلم Bright شبکه Netflix که فیلمی در ژانر اکشن-فانتزی است برگردد که تلفیقی است از سبک جنایی Ayer  که در شهری خیالی به نام لس آنجلس که ساکنان آن سحرآمیز و جادویی هستند اتفاق می افتد. قرار بود که Ayer  فیلم نامه فیلم Bright را بنویسد ولی Netflix اخیرا نویسنده فیلم نامه فیلم هایی چون Beauty and the Beast  و The Huntsman: Winter’s War یعنی Evan Spiliotopoulos  را برای نوشتن فیلم نامه استخدام کرد. فیلم نامه فیلم اول Bright  را Max Landis  نوشته بود که درباره اولین پلیس اُرکی (از نوع موجودات اُرک) است ( با بازی Joel Edgerton) که با مامور دیگری با بازی Will Smith برای متوقف کردن یک نقشه شوم برای بازگردندان پادشاه تاریکی متحد می شوند.

هنوز تاریخ دقیقی برای شروع ساخت  Bright 2  اعلام نشده است ولی با برنامه ریزی صورت گرفته برای ساخت Tax Collector  به نظر می رسد که باید تا شروع ساخت دنباله فیلم Bright  کمی صبر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا