سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

رابرت دنیرو، گیرمو دل تورو و آن هاتاوی در پیاده رو مشاهیر هالیوود

اتاق بازرگانی هالیوود اسامی برگزیدگان سال 2019 را که با ماندگار شدن نام‌شان در پیاده رو مشاهیر هالیوود واقع در بلوار هالیوود تقدیر خواهند شد اعلام کرده است. آلن آرکین، کریستن بل، دنیل کریگ، رابرت دنیرو، گیرمو دل تورو، آن هاتاوی، لوپیتا نیونگ او و تایلر پری از جمله سینماگران سرشناسی هستند که نام‌شان در فهرست برگزیدگان 2019 به چشم می‌خورد.

image_13970405908_hollywoodwalkoffame

به نوشته خبرگزاری سی بی اس لس آنجلس، در بخش تلویزیون هم چهره‌هایی همچون کندایس برگن، گای فیری، ترنس هوارد، استیسی کیچ، سید و مارتی کرافت، لوسی لیو، مندی مور، دایان ویست و جولیا چایلد در بلوار هالیوود ستاره دریافت خواهند کرد.

وین دی بونا تهیه‌کننده تلویزیون که خودش هم یکی از ستاره‌های پیاده‌رو مشاهیر را دریافت کرده، ریاست کمیته انتخاب امسال را بر عهده داشته است. او در این‌باره گفته: «سعی کمیته همیشه بر این بوده که از میان برگزیدگان بااستعدادی که در ژانرهای گوناگون دنیای سرگرمی فعال هستند گروهی را انتخاب کند. می‌دانم که انتخاب‌هایمان رضایت هواداران، گردشگران و جامعه هالیوود را برآورده خواهد ساخت.»

هنوز تاریخ مراسم بزرگداشت برگزیدگان 2019 در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا