سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

حضور Jeremy Irons به عنوان اولین بازیگر نقش اصلی سریال Watchmen

بازیگربرنده جایزه اسکارJeremy Irons (بازی در Reversal of Fortune، The Borgias، Justice League) برای نقش اصلی سریالWatchmen ساخته Damon Lindelof که برای شبکه HBO در حال فیلمبردای است انتخاب شده است. مدت زمان زیادی از اعلام حضور کسانی مانند Regina King، Don Johnson و دیگرانی در این سریال نگذشته است که این خبر اعلام می شود.

Watchmen-Jeremy-Irons-HBO

Watchmen که برای اولین بار به صورت یک مینی سریال ۱۲ قسمتی درسال ۱۹۸۶ پخش شد بلافاصله تبدیل به یکی از تحسین شده ترین داستان های دنباله دار گردید. داستان اولیه این سریال درباره یک قتل مرموز بود که قبل از توطئه تغییردادن سیاره رخ می دهد و درنهایت زمانی فرا می رسد که باید مرز بین قهرمانان و و آدم های تبهکار مشخص شود.

Lindelof در نامه اخیر خود به طرفداران این موضوع را توضیح داد که سریال Watchmen اقتباسی از کمیک‌ها نخواهد بود بلکه داستانی ناب و منحصربه فرد با چهره های جدید و شخصیت های ناشناخته خواهد بود که وی می خواهد آنها دوباره در یک جا جمع کند.

Irons در این سریال نقش یکی از آن شخصیت های ناب را بازی خواهد کرد که نقش یک لُرد پیر و متکبر منطقه ای در انگلیس خواهد بود. این نقش برای دومین بار است که در سریال های تلویزیونی بازی می شود. این نقش پیش از این، در سریال نامزد جایزه گلدن گلوب شبکه Showtime یعنی The Borgias که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ پخش می شد، بازی شده بود. کارهای معتبر Irons که اخیر در آن ها بازی کرده عبارتند از Justice League، Red Sparrow و An Actor Prepares

ضمنا، Zack Snyder در سال ۲۰۰۹ یک فیلم اقتباسی از Watchmen ساخت و این فیلم تنها ۱۸۵میلیون دلار درباکس آفیس جهانی فروش کرد. بازیگران آن فیلم شامل Malin Akerman، Billy Crudup، Matthew Goode، Jackie Earle Haley، Jeffrey Dean Morgan، Carla Gugino و Patrick Wilson بودند.

بعد از اکران فیلم، DC Comics بر روی یک داستانی به نام Before Watchmen کار می کرد که درباره گذشته شخصیت های اصلی فیلم بود. همین اواخر نیز، DC Comics تلاش هایی برای ادغام Watchmen در پروژه بزرگ تر DC Multiverse یعنی سریال Doomsday Clock داشته است.
Lindelof سریال جدید را خواهد ساخت که علاوه بر این، نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی کار نیز خواهد بود. البته در کنار او Tom Spezialy نیز تهیه اجرایی کار خواهد بود. تهیه کننده اجرایی و کارگردانی پایلوت سریال را هم Nicole Kassell بر عهده خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا