سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

مزدک میرزایی: با فردوسی پور اختلاف ندارم اما دعوت نشدم

شاید در چند روز گذشته برای بسیاری از طرفداران فوتبال این سوال به وجود آمده باشد، که چرا در جام جهانی روسیه تنها دو گزارش به مزدک میرزایی گزارشگر با سابقه رسیده و اوهیچ یک از بازی‌های ایران در جام جهانی را گزارش نکرده است؟ میرزایی می‌گوید که این روزها دلگیر است زیرا شبکه سه او را تنها به عنوان یک گزارشگر می‌بیند و او در جمع دوستانی که بیشتر تهیه کننده برنامه‌های ورزشی هستند، حضور ندارد. او همچنین شایعه اختلافاتش با عادل فردوسی‌پور را رد می‌کند، اما می‌گوید به این برنامه دعوت نشده است چون مثل همیشه در شبکه سه گزارشگر بوده‌ است و ترجیح می‌دهد این روزها به عنوان تهیه کننده در شبکه مستند فعالیت کند.

????????????????????????????????????
مخاطبان فوتبال‌دوست فراموش نمی‌کند زمانی که میرزایی بازی فوتبال میان تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل را گزارش می‌کرد که با گل قوچان‌نژاد باعث صعود ایران به جام جهانی شد، چقدر هیجان‌های گزارشگری‌اش با ثبات و هوشمندانه بود نکته‌ای که این روزها درباره گزارشگرهای ایرانی جام جهانی 2018 روسیه بسیار در موردش صحبت می‌کنند.

اما مخاطبان تلویزیون صدایش را در جام جهانی روسیه بسیار کم شنیده‌اند. او در رابطه با عدم حضورش به عنوان گزارشگر در بازی‌های جام جهانی روسیه به تسنیم می‌گوید: «این روزها دلگیرم اما نمی‌خواهم با گفتن ناراحتی‌هایم تشنج رسانه‌ای ایجاد شود. از من می‌پرسید چرا نیستم؟! چون در شبکه مستند فعالیت دارم؛ شبکه سه بنده را به چشم یک گزارشگر می‌بینند، چون در آن جمع دوستانی که بیشتر تهیه‌کنندگی برنامه‌های ورزشی دارند قرار ندارم. همیشه مسابقات را گزارش کرده‌ام و تهیه‌کنندگی برنامه را به دوستان دیگر واگذار کرده‌اند. به همین‌خاطر ترجیحم بوده که نباشم و در شبکه مستند به عنوان تهیه‌کننده فعالیت ورزشی‌ام را ادامه بدهم.»

او همچنین درباره شایعه به اختلافش با عادل فردوسی‌پور گفت: «هیچ اختلافی ندارم اما دعوت نشدم، چون مثل همیشه در شبکه سه گزارشگر بوده‌ام و هستم. حالا ان‌شاالله در ادامه جام… نمی‌خواهم این روزها از دلگیری‌هایم بگویم. الان نمی‌خواهم مردم علاقه‌مند به فوتبال و دوستانم را آزرده‌خاطر کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا