سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال کمدی سیاه On Becoming A God In Central Florida با بازی Kirsten Dunst اثر جدید YouTube

YouTube قراردادی ۱۰ قسمتی برای سریال On Becoming A God In Central Florida، سریال کمدی تلخ براساس نمایشی در دهه ی ۹۰، با نقش آفرینی و تهیه کنندگی Kirsten Dunst را نهایی کرده است. این سریال که قرار است سال ۲۰۱۹ در YouTube پخش شود، توسط George Clooney با همکاری کمپانی Smokehouse Pictures متعلق به Grant Heslov و کمپانی TriStar Television متعلق به Sony ساخته می شود.

kirsten-dunst-fargo

این سریال که قبلا در حال ساخت توسط شبکه ی AMC بود، یکی از پروژه های مهم سرپرست بخش TriStar TV شرکت Sony یعنی Suzanne Patmore Gibbs بود که بخش تلویزیونی این کمپانی را با تمرکز روی محصولات زن محور احیا کرد.

این سریال که توسط Robert Funke و Matt Lutsky براساس نمایشی در دهه ۹۰ به همین نام به نویسندگی همین دو نفر نوشته شده است، داستان Krystal Gill (با بازی Dunst)، کارمند پارک آبی با حقوق متوسط را روایت می کند که با نقشه ای زیرکانه جایگاهی در انجمن موسسان تجارت آمریکا برای خودش به دست می آورد: فرقه ای هرمی و چند میلیارد دلاری که خانواده ی او را به نابودی کشانده است.

Patmore Gibbs در آخرین مصاحبه قبل از مرگش گفته بود: Funke و Lutsky به واسطه ی Krystal Gill شخصیت زنی جالب و گاهی شیطانی ساخته اند، زن جوانی فقیر و خشمگین که برای دست یابی به رویای آمریکایی در شرکتی هرمی خیلی بی رحمانه عمل می کند. ویژگی خاصی در او و همه ی کسانی که قربانی این شرکت های هرمی هستند وجود دارد که به شدت غم انگیز است و قلب آدم را به درد می آورد. کسانی که در مکانی اشتباه به دنبال کسب احترام و اعتماد به نفس هستند.

او همچنین گفته بود: Dunst اولین انتخاب ما برای این نقش بود و او زاده شده تا این نقش را بازی کند.

Funke، Lutsky، Dunst و Lanthimos تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارند و Esta Spalding شورانر و Charlie McDowell کارگردان سریال خواهند بود، و برندگان اسکار Clooney و Heslov (برای Argo) و Sarah Shepard نیز که یکی از طرفداران سرسخت پروژه است از طرف شرکت Smokehouse بر پروژه نظارت دارند.

Sony TV همچنین Cobra Kai، اولین سریال اریجینال YouTube را نیز تهیه کرده که به تازگی برای فصل دوم هم تمدید شده است.

Dunst ستاره ی سابق فیلم Spider-Man ، قبلا در فصل دوم مینی سریال Fargo نقش آفرینی کرده بود، و نامزد دریافت جوایز Emmy و Golden Globe نیز شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا