سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم Assassination Nation

assassination-nation-poster-540x800استودیوی فیلمسازی NEON اولین تریلر و پوستر فیلم Assassination Nation که در جشنواره ی Sundance نقدهای مثبتی دریافت کرده بود را منتشر کرد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی Sam Levinson، داستان دانش آموز سال آخر دبیرستانی و گروه دوستانش را روایت می کند که در جو و حال و هوای شبکه های اجتماعی زندگی می کنند. وقتی یک هکر ناشناس شروع به انتشار جزییاتی از زندگی شخصی مردم شهر کوچکشان در فضای مجازی می کند، آن ها دنیای خودشان را در خطر می بینند و این باعث شورش هایی شبیه به سری فیلم های Purge می شود.

Assassination Nation در اولین نمایش هایش در جشنواره ی فیلم Sundance سروصدای زیادی به پا کرد، تا جایی که استودیوی NEON وAGBO شرکت فیلمسازی برادران Russo (سازندگان فیلم Avengers: Infinity War) با همکاری هم، حق پخش این فیلم مستقل را با ۱۰ میلیون دلار خریدند. تیزر پخش شده فقط بخش کوتاهی از فیلم را معرفی می کند، اما این کار را خیلی با اغراق و بی پرده انجام می دهد. این تریلر red-band شامل لیستی از هشدارها درباره ی محتوای آزاردهنده، نمایش خشونت و محتواهای نامناسب برای سنین پایین در فیلم است.

ما فیلم را ندیده ایم اما کسانی که آن را دیده اند واکنش های متناقضی به این فیلم داشته اند، برخی گفته اند این فیلم شاهکار است، اما برخی دیگر آن را ناخوشایند و آزاردهنده توصیف کرده اند. بزودی ما هم فیلم را می بینیم و متوجه می شویم حق با کدام گروه است. در این فیلم Odessa Young، Suki Waterhouse، Hari Nef، Abra، Anika Noni Rose، Colman Domingo، Maude Apatow، Bill Skarsgard، Joel McHale و Bella Thorne هنرنمایی می کنند.

Assassination Nation در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ در سینماها اکران خواهد شد.

در خلاصه ی رسمی این فیلم آمده است:
دانش آموز دبیرستانی Lily و گروه دوستانش مثل بقیه ی مردم، در دنیایی از پیام ها، پست های مجازی، عکس های سلفی و چت ها زندگی می کنند. وقتی یک هکر ناشناس جزییاتی از زندگی شخصی مردم شهر کوچکشان را منتشر می کند، این کار جنون محضی را در جامعه به وجود می آورد که زندگی Lily و دوستانش را به خطر می اندازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا