سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

باکس آفیس هفته آینده : رقابت Jurassic World: Fallen Kingdom و Sicario: Day of the Soldado

باکس آفیس ماه ژوئن با غرش‌های بزرگی در حال تمام شدن است. فیلم Jurassic World: Fallen Kingdomبه راحتی بار دیگر در صدر جدول باکس آفیس آخرهفته قرار گرفت، در حالی که فیلم های تازه واردی مانند Sicario: Day of the Soldado و Uncle Drew شاهد فروش متوسط دو رقمی درهفته اولیه خود بودند.

Sicario-2-Jurassic-World-2-Box-Officns

دومین هفته فیلم Fallen Kingdom یه ۶۰ میلیون دیگر به ۷۵ میلیون فروش قبلی خود اضافه کرد. این فیلم با بازی بازیگران مطرحی چون  Chris Pratt  و Bryce Dallas Howard که ۷۲۹.۸ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کرده است که ۵۶۷ میلیون دلار آن بیرون ار آمریکای شمالی بود. Fallen Kingdom دنباله ای بر فیلم Jurassic World در سال ۲۰۱۵ است. آن فیلم، اکران فوق العاده ای داشت به طوری که در هفته افتتاحیه ۲۰۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد. این بلاک باستر تا ۶۵۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش کرد. فیلم دوم نیز باید رکورد ۱ میلیارد دلار را بزند.

در ضمن، Josh Brolin  حتی پیش از اینکه پرده بزرگ سینما را ترک کند دوباره به آن برگشته است. این بازیگر نامزد جایزه اسکار که نقش اصلی در بزرگ ترین بلاک باستر های تابستان امسال را دارد (Avengers: Infinity War و Deadpool 2) دوباره با Benicio Del Toro  در فیلم Sicario: Day of the Soldado همکاری کرده اند. این فیلم که دنباله Sicario است حدود ۱۰ تا ۱۳ میلیون دلار را در ۲۵۰۰ سینما هدف گذاری کرده است. فیلم اصلی این دنباله در سال ۲۰۱۵، با ۱۲ میلیون دلار هفته اول را شروع کرد. این درام که مورد تحسین منتقدین قرار گرفته بود، با بودجه ۳۰ میلیون دلاری، توانسته بود ۸۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کند. دنباله فیلم نیز شرایط مشابهی خواهد داشت، نتیجه ای که از نظر استاندارد بلک باسترهای فصل تابستان منصفانه است. اما این میزان فروش برای فیلمی با بودجه ۳۵ میلیون دلاری توجیه پذیر است.

Stefano Sollima کارگردانی این دنباله را بعد Denis Villenueve  بر عهده گرفت، در حالی که Taylor Sheridan برای نوشتن فیملنامه فیلم دوباره برگشته بود. فیلم Day of the Soldado شاهد بازیگرانی مانند Del Toro  و Brolin  است که بار دیگر، نقش های خود را به عنوان اپراتور و عامل سیا بازآفرینی کرده اند. این دنباله خشن و خون‌آلود فصل تازه ای را در جنگ مواد مخدر بین مکزیک و آمریکا را روایت می کند و داستان کارتل هایی را دنبال می کند که تروریست ها را از مرز آمریکا رد می کنند. سایر بازیگران فیلم شامل Isabela Moner، ٰ Jeffrey Donovan، Manuel Garcia-Rulfo  و Catherine Keener هستند.

این فیلم کمپانی Columbia Pictures ، پیش از این، نقدهای تندی را دریافت کرده بود و در حال حاضر امتیاز ۷۱٪ را در Rotten Tomatoes کسب کرده است. فیلم اول این دنباله، که ستاره سینما Emily Blunt  را به خدمت گرفته بود امتیاز ۹۳٪ را در این سایت دریافت کرد و نامزد سه جایزه اسکار نیز شد.

فیلم کمپانی Lionsgate به نام Uncle Drew امیدوار است که فروش بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون دلاری خود را در هفته افتتاحیه و در ۲۷۰۰ سینما داشته باشد. ستاره NBA  یعنی Kyrie Irving  در این فیلم که درباره یک مربی بخت برگشته بسکتبال (با بازی Lil Rel Howery) است بازی کرده است. در این فیلم، این مربی، ستاره بستکبال Uncle Drew  (Irving ) را به خدمت می گیرد تا گروهی از  بسکتبالیست های هفتادساله قدیمی را برای بازی در تورنومنت خیابانی Harlem’s Rucker Classic  جمع‌وجور کند.

این کمدی ورزشی، جمعی از کمدین ها و ورزشکاران مطرح از جمله Shaquille O’Neal، Chris Webber، Reggie Miller، Nate Robinson، Lisa Leslie، Erica Ash، Tiffany Haddish و Nick Kroll را به خدمت گرفته است. فیلم Uncle Drew توسط Charles Stone III  کارگردانی شده و به وسیله  Jay Longino نوشته شده است.

بعد از سال کسل کننده و بی رمق ۲۰۱۷، فیلم هایی مانند  Incredibles 2، Ocean’s 8 و Jurassic World: Fallen Kingdom، باکس آفیس تابستان امسال را مطابق آمار ComScore تا ۱۴٪ رشد داده اند. تا همین نیمه های سال ۲۰۱۸ میزان فروش بلیط در آمریکای شمالی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشته است و این میزان فروش، در حال تبدیل شدن به نقطه برجسته ای در تاریخ رکوردهای باکس آفیس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا