سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

توبی کبل تبهکار جدید فیلم Bloodshot است

توبی کبل (Toby Kebbell) جدیدترین بازیگر فیلم Bloodshot با بازی وین دیزل (Vin Diesel) در نقش تبهکار جدید است‌. این اولین باری نیست که او در نقش یک تبهکار ظاهر می‌شود، او سال ۲۰۰۴ در نقش دکتر دوم را در فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) بازی کرده بود. کبل سال گذشته در فیلم Kong: Skull Island ظاهر شد و در جدیدترین بازسازی فیلم‌های The Planet Apes ایفای نقش کرد. در ادامه خبر با سبنماگیمفا همراه باشید.

بازیگری کبل به اوایل دهه ۲۰۰۰ بر می‌گردد. اما در سال ۲۰۱۰ بود که این بازیگر به پروژه‌های بزرگ پیوست و در فیلم‌های اکشنی مانند Prince Of Persia: The Sands Of Time و The Sorcerer’s Apprentice دیده شد. در سال ۲۰۱۴، کبل عضو اصلی فرنچایز The Planet Of Apes شد و نقش کوبا را بازی کرد. کبل نقش دکتر دوم را در چهار شگفت‌انگیز به کارگردانی جاش ترانک (Josh Trank) بازی کرد. کبل که اصالتا انگلیسی است، پروژه جدیدی برای بازی دارد.

به گزارش The Wrap، کبل بعنوان یکی از تبهکاران فیلم، Axe، به فیلم Bloodshot خواهد پیوست. کبل به جمع بازیگران فیلم از جمله وین دیزل، ایزا گونزالز (Eiza González)، مایکل شین (Michael Sheen) و سم هیوان (Sam Heughan) ملحق شده است. این فیلم پیش تولید قرار داشته اما کار فیلم‌برداری اصلی آن امسال ژوئیه آغاز می‌شود. Bloodshot همکاری مجدد دیزل با نیل موریتز (Neal Moritz)، تهیه‌کننده Fast And Furious، است. این اولین باری است که آن‌ها خارج از آن فرانچایز همکاری می‌کنند.

Toby-Kebbell-as-Doctor-Doom-in-Fantastic-Fourjpg

این فیلم بر اساس مجموعه کمیک Bloodshot نوشته‌ی کوین ون هوک (Kevin Van Hook)، دان پرلین (Don Perlin) و باب لایتون (Bob Layton) در سال ۱۹۹۲ است. دیو ویلسون (Dave Wilson) شریک تیم میلر، کارگردان Deadpool، این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. ویلسون اولین فیلم‌سازی نبود که به این پروژه ملحق شد، قبلا شایعه شده بود متیو وان (Matthew Vaughn) و کارگردانان جان ویک؛ دیوید لیچ (David Leitch) و چاد استالسکی (Chad Stahelski) این فیلم را می‌سازند. فیلم Bloodshot درباره سرباز زخمی است که به کمک فناوری نانو به زندگی بازگشته و وظیفه دارد رانده شده‌هایی به نام قاصدها را گرد هم آورد. تاکنون ۷.۵ میلیون نسخه از این کمیک فروخته شده است.

ممکن است کبل در حال حاضر خیلی مشهور نباشد اما با این نقش اصلی در Bloodshot، طرفداران به زودی تحت تاثیر بازی خوب او قرار خواهند گرفت. پروژه‌های قبلی کبل خیلی موفق نبوده‌اند اما این باعث نشده بازی او تحسین نشود. کبل با فیلمی همچون Bloodshot، طرفداران جدیدی پیدا خواهد کرد. کار کردن در کنار بزرگانی همچون وین دیزل و مایکل شین و تبلیغ فیلم و تعیین تاریخ اکران آن نیز به ارتقای او کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا