سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانی

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون‌ که روز چهارشنبه ( 6 تیر) دچار سانحه تصادف سر صحنه فیلم جدیدش در جاده چالوس شد، اگرچه همچنان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان ایرانمهر بستری است، اما هوشیاری‌اش برگشته و توانسته است با برخی نزدیکان و پزشک معالجش نیز صحبت کند.

8235644_240223

خسرو امیرصادقی، کارگردان سینما و از دوستان نزدیک فخیم‌زاده که از ساعت‌های ابتدایی این سانحه در کنار همکار قدیمی‌اش است، با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین درباره آخرین وضعیت فخیم‌زاده گفت: «خوشبختانه وضعیت کلی و سطح هوشیاری ایشان نسبت به دیروز بهتر شده است تا جایی که توانسته کمی با نزدیکان و پزشک معالج صحبت کند.»

او ادامه داد: «دیروز سطح هوشیاری ایشان حدود 6-7 بود که به لحاظ پزشکی یعنی 50-50، اما امروز خوشبختانه این عدد به 9 رسیده و حدود 65 تا 70 درصد از هوشیاری ایشان بازگشته است و همین باعث امیدواری است.»

امیرصادقی همچنین با گلایه از برخی صفحات در شبکه‌های اجتماعی نیز تصریح کرد: «این چند روز فضای مجازی برای ما دردسرهایی ایجاد کرده و به اخباری دامن می‌زنند که واقعا نامربوط است. دلیل برخی کارهای این افراد را واقعا نمی‌دانم. اینکه شایعه فوت این هنرمند را منتشر می‌کنند چه چیز عایدشان می‌شود را واقعا نمی‌دانم.»

او همچنین بیان کرد: «ایشان الان در بخش آی‌سی‌یو هستند و این بخش هم محدودیت‌های خودش را دارد که بر هر کسی روشن است. این بخش بیمارستان بسیار حساس است و به همین دلیل هم پزشک ایشان آقای فخیم‌زاده را ممنوع‌الملاقات کردند تا شرایط برای بهبود حال ایشان بهتر شود. اما عده‌ای با درک ناصحیح از این مسئله حرف‌های نامربوطی می‌زنند که بهتر است کمی درست‌تر فکر کنیم.»

این کارگردان درباره اظهارات ضد و نقیضی که درباره وضعیت فخیم‌زاده بیان می‌شود و علت بستری شدن این کارگردان را تنها شکستگی‌ می‌دانند نیز توضیح داد: «به هیچ وجه اینطور نیست و اصلا هیچ شکستگی در بدن حتی یک ترک هم وجود ندارد. صورت ایشان از پیشانی تا چانه به علت ضربه تصادف تورم دارد اما شکستگی نیست.»

او افزود: «تنها موردی که کار پزشکان را کمی دچار مشکل کرده، خونریزی خفیفی است که در مغز ایشان دیده شده که پزشکان در تلاشند تا جایی‌که امکان دارد آن را با دارو برطرف کنند و کار به عمل جراحی کشیده نشود.»

امیرصادقی در پایان نیز ضمن تشکر از تیم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان ایرانمهر و پزشک معالج مهدی فخیم‌زاده از مردم خواست تا به‌جای مراجعه و صف کشیدن جلوی محوطه بیمارستان، برای سلامتی این هنرمند دعا کنند.

مهدی فخیم‌زاده دو روز پیش هنگامی‌ که مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید شد و در حال حاضر نیز به دلیل ضربه‌ای که به سرش وارد شده در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا