سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله بازی و سرگرمی

جزییات جدیدی از Overkill’s The Walking Dead منتشر شد

در طی مراسم E3 2018 شاهد نمایشی از گیم‌پلی Overkill’s The Walking Dead بودیم. حال به لطف یکی از کاربران Reddit، سازندگان بازی جزییات جدیدی از آن را در اختیار این کاربر قرار داده‌اند.

c6c6aa5b-737d-4635-bf5a-8ff9cd91d6e3

اگر به انیمیشن‌های بازی در گیم‌پلی نمایش داده شده در E3 2018 دقت کنیم، می‌بینیم که با انیمیشن‌های خشک و بی روح رو به رو هستیم. حال بنابر گفته‌ی این فرد، وجود این انیمیشن‌های ضعیف به دلیل تمرکز استودیو اُورکیل (Overkill) بر روی گیم‌پلی Overkill’s The Walking Dead بوده، و حال پس از تکمیل گیم‌پلی بازی، این استودیو در حال کار بر روی انیمیشن‌ها برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهینه و کامل می‌باشد. همچنین سازندگان به سوالی از نحوه‌ی کسب درآمد از این بازی پاسخ دادند، به گفته‌ی آن‌ها پس از عرضه‌ی بازی ترکیبی از بسته‌های الحاقی رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، همچنین اُورکیل به بازیکنان اطمینان داد که بازی شامل هیچگونه لوت باکسی نخواهد بود.

اُورکیل تایید کرد، درحالی که بازی به صورت چند نفره است اما اجرای آن به صورت تک‌نفره امکان پذیر خواهد بود که این امر، مهارت بازیکنان حرفه‌ای را به چالش خواهد کشید.

جزییات سیستم اعلام شده برای اجرای بازی بر روی استیم بسیار بالا می‌باشد و به نظر می‌رسد در آینده شاهد تغییر آن خواهیم بود.

در حالی که ما در حال بهینه سازی Overkill’s The Walking Dead هستیم، جزییات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بر روی استیم تغییر خواهد کرد. اما ما تصمیم گرفتیم که سیستمی با مشخصات بالا برای اجرای بازی معرفی کنیم تا از این موضوع که با تغییرات احتمالی بازی، افراد بیشتری بتوانند به تجربه آن بپردازند، اطمینان حاصل شود.

در پایان باید گفت که Overkill’s The Walking Dead از قابلیت اسپلیت اسکرین (split-screen) پشتیبانی نخواهد کرد و نسخه بتای بازی چند هفته قبل از عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

عنوان Overkill’s The Walking Dead در پاییز ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا