سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیخبر های داغ

پاسخ طرفدارانی که درک را مقصر شایعات در باره ارتباطشان میدانستند

به نظر میرسد، طرفداران دریک نتوانستند اطلاعات کافی از پروژه اخیر او Scorpion بدست آورند.

AAzjO0Y

از وقتی که 25 آهنگ  Double album دریک، نیمه شب جمعه منتشر شد، حدس و گمان هایی درباره تنوع ترانه ها و اینکه سرچشمه آنها چه کسی است وجود دارد.

در آهنگ هایی مثل ” Emotionless” ، ” March14″ And ” 8 out of 10 ” ، در تورنتو و کاندا به نظر میرسد بومی ها تایید کردن که او پدر است، Pusha T در ” The story of Adidon ” ، در این ترک کودکی را که از Sophie Brussaux دارد مخفی میکند.

ولی اکنون، حتی بیشتر این آلبوم موسیقی را تفحص کردند و معتقدند بعضی آهنگ ها به شایعه عشق قدیمی او با بلا حدید مربوط است.

AAzmAZR

آهنگ “Finesse” مستقیما درباره بلا حدید ضبط شده است، به عنوان مثال زمانی که در شعر میگوید:

باید مثل یک نیویورکی رفتار کنم؟ نمیتونم تصمیم بگیرم، هفته مد بیشتر برای تو هست تا من، من حتی نمیتونم دروغ بگم، ترجیح میدم تو خودم باشم.

او ادامه میدهد:

نمیتونم کت و شلوار و کراوات بپوشم، نمیتوانم با تو در یک اتاق باشم ولی در جهت مخالف تو ایستاده باشم، یک چیز در زمان، باید مخفی شدن را یاد بگیرم، یک چیز در زمان،احساساتم رو به فزونی است، آرزو میکنم تو هم احساس خوبی کنی.

طرفداران باور دارند این شعر به شایعه ملاقات او با یک مدل در نیویورک که از بیماری استرس مزمن رنج میبرد، مربوط است. اما در ادامه شعر بهتر هم میشود، وقتی که بلا حدید و خواهرش جی جی را مخاطب قرار می دهد.او در ادامه می خواند:

تو و خواهرت، کنترلتون سخته،ممکنه همه چیز کنسل شود، من برای تو وقت میگذارم، سرسپردگی، به دوردست ها میروم، من با همه اینها غریبه ام.

حتی در یک آهنگ جالب دیگه  “Sandra’s Rose ” دریک اسم پدر حدید، محمد را استفاده میکند:

خانه من پر از مدل های بزرگ و معروفی مثل محمد حدید است.

حدید، گرچه سعی کرد به طور مستقیم در توئیتر خود ثبت کند، نوشت:

من نه!!! این بی احترامی است، چرا افراد نمیتوانند بدون نیش و کنایه با هم دوست باشند.

در اواخر اکتبر وقتی که دریک مدل 21 ساله را ملاقات کرد و حتی برای برای این دختر زیبای گندمگون جشن تولد گرفت این شایعات شروع به چرخیدن کرد.

گرچه مادر حدید،” Yolanda” ، در برنامه” Watch What Happens Live”، با ظاهری آرام و خونسرد به میزبان این برنامه ” Andy Cohen ” گفت:

آنها فقط دوست هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا