سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهانمجله سینمایی

هشت یار اوشن: جنایتکاری باهوش و دلپذیر

1242281-531449664

 CHENNAI: در طول سالها، ده ها فیلم سرقت بر روی پرده نقره ای به نمایش درآمده است، اما کارگردان Gary Ross،معتقد است، ترغیب زنان باعث تنفس لذت بخش و هوشمندانه هوای تازه در کارهای جنایی است.

ستاره های فیلم ” هشت یار اوشن “، Sandra Bullock و Cate Blanchett، که گروه زنان ( razor-sharp = تیغه تیز ) که ماموریت جاه طلبانه سرقت گردنبند 150 میلیون دلاری Cartier را دارند، رهبری میکنند. یک اسپینوف از، سه گانه فیلم ” هشت یار اوشن “، ”  Steven Soderbergh ” و ” Ross”، کم اهمیت نیست، با اینکه تمرکز بر روی قسمت برنامه ریزی برای سرقت، فیلم را به طور غیر یکنواختی متعادل کرده است. بخش زیادی از زمان 110 دقیقه ای فیلم به  مسئله دزدی پرداخته میشود.

Bullock، که نقش Debbie Ocean، را ایفا کرده است، که 5 سال زندان را با خشم و غلیان برای انتقام میگذراند. بعد از اینکه دوست پسرش Claude Becker (Richard Armitage)، که دلال آثار هنری است، برای نجات خود، او را در وسط یک جنایت به تله می اندازد. بعد از آزاد شدن از زندان با عفو مشروط، به دنبال دوست سابق خود Lou (Blanchett)، که جنایتکار بود، رفت و همه زنان کنار همدیگر، تیم سرقت درخشانی را تشکیل دادند.

Bullock، این نقش را با اعتماد به نفس عجیبی بازی میکند، _ به طرز راه رفتنش هنگام خروج از زندان، ورودش به یک فروشگاه با کلاس، دزدی از مغازه و ورودش به اتاق یک هتل اعیانی نگاه کنید، هیجان انگیز است. با همین رویکرد شجاعانه، او یک گروه گانگستری از  Rose Weil (Helena Bonham Carter) یک مدل لباس که مورد بی مهری قرار گرفته است، Amita (Mindy Kaling) جواهرساز، Constance (Awkwafina) یک کلاهبردار و جیب بر،  Nine Ball (Rihanna) یک هکر حرفه ای و Tamy (Sarah Paulson) یک مادر اهل حومه شهر و سود جو، تشکیل میدهد. . Anne Hathaway نقش یک مدل کودن را دارد که به یک شریک جرم مطیع و تسلیم تبدیل میشود. روایت داستان با ویرایشی قابل توجه، امتیازی فراموش نشدنی و تعدادی عکس خارق العاده همراه است.

متن فیلمنامه علیرغم لحظاتی از ناباوری، هموار است.

این فیلم در چهارمین هفته نمایش خود در امریکا، $8.03 میلیون دلار دیگر بدست آورد. Forbes، روز دوشنبه گزارش داد، در طول 24 روز، روی هم رفته این فیلم $114.7میلیون دلار بدست آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا