سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

برنامه نت‌فلیکس برای صرف ۱۲ میلیارد دلار جهت تولید محتوا در سال ۲۰۱۸

طبق گزارشات، شبکه نت‌فلیکس مبلغ ۱۲ میلیارد دلار برای تولید محتواهای جدید و به دست آمده‌اش در سال ۲۰۱۸ صرف خواهد کرد. طبق گزارش سایت The Source، این شبکه امسال ۸۲ فیلم را به نمایش خواهد گذاشت و علاوه‌بر‌این تولید و خرید حق امتیاز ۷۰۰ پروژه جدید و قدیمی را نیز در دستور کار دارد. جهت مقایسه تنها کافی است بدانید که کمپانی برادران وارنر، تنها ۲۳ فیلم را در طول سال ۲۰۱۸ به سینماها عرضه خواهد کرد. با نسیم ورد همراه باشید.

Netflix-to-Spend-12-13-Billion-in-2018

نت‌فلیکس برآورد می‌کند که هزینه بسیاری از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی جدیدش به مبلغ ذکر شده برسد و حتی به مبلغ ۱۳ میلیارد دلار نیز نزدیک شود. این کمپانی که در سال ۱۹۹۷ توسط رید هستینگز (Reed Hastings) و مارک رندولف (Marc Randolph) تاسیس شد، در ابتدا فعالیتش را با ارسال پستی دی‌وی‌دی آغاز کرد و رفته رفته به نامی آشنا و شناخته شده در دنیای رسانه بدل شد. هستینگز به تازگی مصاحبه‌ای را که اوایل سال ۲۰۱۸ با Business Insider کرده بود به اشتراک گذاشت. او در این مصاحبه به ابراز نظراتش در مورد آنچه آن‌ها را به اینجا رساند، پرداخته بود. وی با توجه به وظیفه نت‌فلیکس عنوان کرد:

موضوع اصلی لذت، خوشبختی و سرگرمی مردم است. این شبکه فقط نسخه‌ای مبتنی بر اعضا است. دیدگاه هنری از قصه‌گویان سراسر جهان در این شبکه جمع‌آوری می‌شود؛ بنابراین مردم می‌توانند از این مطالب بهره ببرند.

هنگامی که از او سوال شد “آیا زمانی که برای توزیع محتویات آمد، قصد هدایت یک نوع انقلاب را داشت”، هستینگز پاسخ داد:

من آن را بسیار تکامل‌یافته‌تر از یک انقلاب می‌دانم. انقلاب بیشتر شبیه به وبگاه یوتیوب با بستری باز است. در انقلاب خوب و بد وجود دارد. می‌خواهم بگویم که تلویزیون ما بسیار پیشرفته است. مردم هنوز نمایش‌های ۴۵ دقیقه‌ای را از تلویزیون تماشا می‌کنند اما زمان بیشتری را در نت‌فلیکس سپری می‌کنند. این یک انقلاب سترگ نیست اما پیشرفتی بزرگ و مهم محسوب می‌شود.

در ادامه هستینگز از سریال مورد علاقه‌اش در این شبکه سخن به میان آورد و گفت:

The End Of The F—Ing World (پایان جهان لعنتی) را تنها به این خاطر که متفاوت است دوست دارم. این چیزی است که من پیش از این هرگز ندیده‌ام. در ابتدا شما واقعا کاراکترها را دوست ندارید یا حداقل من نداشتم. آن‌ها عجیب و غریب بودند. سپس شما شروع به دوست داشتن آن‌ها می‌کنید و همزمان شخصیت‌ها نیز به یکدیگر تمایل پیدا می‌کنند.

در پایان مصاحبه نیز هستینگز در مورد آینده‌ی پروژه‌های شبکه نت‌فلیکس به تفصیل توضیح داد که هدفشان گسترش محتوای غیر رسمی و محلی است. او گفت:

ما در سراسر جهان بیشتر کار می‌کنیم. ما محتویات گوناگونی را در ژاپن، کره جنوبی، هند و سراسر اروپا ایجاد می‌کنیم. ما تلاش‌های روبه‌جلوی بزرگی انجام داده‌ایم.

وی در ادامه اضافه کرد که هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری شرکت در پروژه‌های جدید وجود ندارد. هستینگز به عنوان سخن پایانی خود اظهار کرد:

من گمان می‌برم که ما برای مدت زمانی طولانی پیشرفت خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا