سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

تمام آنچه که باید درباره سریال « ممنوعه » بدانید

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده ترغیب کند.

m23ib23dd24

بازیگران «ممنوعه» را افرادی چون: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی تشکیل می دهند. «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی. جزییات بیشتری از فیلمنامه و داستان این سریال منتشر نشده است و باید منتظر قسمت های اول بود تا نقد و تحلیل کارشناسان سینما و تلویزیون را شاهد باشیم.

این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

m23ib23dd2444
عوامل سریال خانگی ممنوعه

نویسندگان فیلمنامه سریال ممنوعه:علی اصغری و مهرداد کوروش نیا

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :حامد شریفی نیا
مدیر فیلمبرداری: ابولفضل نباتی
صدابردار سریال ممنوعه: محمد شاهوردی
طراح صحنه و لباس سریال ممنوعه:آبتین برقی
طراح گریم: الهام اطیابی
مدیر تولید : فریبا سادات خلیلی
مدیر تدارکات :توماج گودرزی
امور مالی: مهدی جمشیدی
عکاسان: حانیه زاهد و علی سندانی
فیلمبردار پشت صحنه: محمود جوانشیر
در ادامه شماری از عکس های پشت صحنه این سریال را مشاهده خواهید کرد. اطلاعات بیشتری از این سریال در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است و سرویس هنری روزیاتو سعی میکند اطلاعات جدید را در آینده نزدیک در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا