سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

نتفلیکس بازیگران سریال Central Park Five را اعلام کرد

شبکه نتفلیکس اسامی اولین گروه از بازیگران سریال کوتاه Central Park Five ساخته‌ی آوا دوورنی (Ava DuVernay) را با پیوستن مایکل کا. ویلیامز (Michael K. Williams)، ورا فارمیگا (Vera Farmiga) و جان لگوزامو (John Leguizamo) اعلام کرد. در ادامه خبر با نسیم ورد همراه باشید.

CP5CAST1-768x432

این فیلم که براساس داستان واقعی است، به شرح وقایع و تاریخی پرونده پنج نوجوان رنگی‌پوست که متهم به آزار جنسی شده بودند، می‌پردازد. آنتون مک‌کرای، کوین ریچاردسون، یوسف سلام، رایموند سانتانا و کوری وایز این پنج نوجوان هستند. این سریال وقایع بهار ۱۹۸۹ که هر یک از این نوجوانان مورد بازجویی قرار گرفتند تا ۲۰۱۴ که تبرئه شدند و در شهر نیویورک ساکن گردیدند، را نشان می‌دهد.

ویلیامز نقش بابی مک‌کرای را بازی می‌کند که پدر فداکار آنتون مک‌کرای است؛ فارمیگا نقش الیزابت لدرر، وکیل منطقه منهتن و پیگیری کننده اصلی پرونده، را بازی می‌کند؛ و لگوزامو نقش رایموند سانتانا سینیور، پدر رایموند سانتانا جونیور را ایفا می‌کند.

دووارنی این سریال روایی را نوشته و کارگردانی می‌کند که چهار قسمت دارد و سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

جف اسکال (Jeff Skoll) و جاناتان کینگ (Jonathan King) از Participant Media، اُپرا وینفری (Oprah Winfrey) ار هارپو فیلمز (Harpo Films)، جین رزنتال (Jane Rosenthal) و بری ولش (Berry Welsh) از تدیبکا پروداکشنز و آوا دووارنی تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا