سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیاییاخبار سینمای کره و آسیا

سریال کره ای بازی مرکب ‘Squid Game’ به مدت دو شب در سینماهای لس آنجلس و نیویورک پخش می شود.

به گزارش Variety،  سریال کره ای موفق نتفلیکس Squid Game به مدت دو شب در سینماهای لس آنجلس و نیویورک پخش می شود.

این سریال کره ای نتفلیکس چندین نامزدی به دست آورده است، از جمله برنده بازی فوق العاده بازیگر مرد، برای لی جونگ جائه در نقش سونگ گی هون، بازیکن 456. برنده بازی فوق العاده بازیگر زن، برای Jung Ho-yeon در نقش Kang Sae-byeok، بازیکن  067;. علاوه بر این،  بازی مرکب برنده سه جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین درام تلویزیونی شد. این سریال همچنین سه نامزدی جوایز منتخب منتقدان  را بدست آورد و  جایزه گاتهام را برای عنوان سریال‌های موفق کسب کرد.

این سریال در دو روز 12 فوریه و سپس  19 فوریه در سینماهای این دو شهر پخش می شود.دوازدهم فوریه قسمت های یک تا چهار را و نوزدهم فوریه قسمت های پنج تا نهم را پخش می کنند.

در فصل اول، 456 شرکت کننده ی بد شانس توسط یک سازمان مرموز دعوت می شوند تا در یک سری بازی های کودکانه با عواقب مرگبار شرکت کنند.

هوانگ دونگ هیوک، خالق، نویسنده و کارگردان Squid Game تایید کرده که این سریال برای فصل دوم باز خواهد گشت. هوانگ همچنین گفت که لی جونگ جائه بازیگر نقش اول به عنوان شخصیت اصلی سریال بازی مرکب در فصل دوم حضور خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا