سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جری جف واکر ، نوازنده و ترانه سرا “Mr. Bojangles”، در 78 سالگی درگذشت.

جری جف واکر ، معروف به آهنگ “Mr. Bojangles” و موسیقیدان اهل ایالت متحده آمریکا ، جمعه 23 اکتبر پس از درگیری با سرطان حنجره درگذشت.

دنیای موسیقی ستاره ای از دست داده است.

گروه موسیقی رولینگ استون این خبر را تایید کرد.

 این خواننده و ترانه سرا در سال 1942 در Oneonta ، نیویورک متولد شد. با این حال ، او بیشتر زندگیش  را در جنوب بود، به ویژه در آستین ، تگزاس.

همانطور که رولینگ استون مینویسد ، در حالی که در “پایتخت موسیقی زنده جهان” زندگی می کرد ، واکر با صدای غیر مجاز در کشورش به ستاره ای تبدیل شد ، جایی که نوازندگانی مانند ویلی نلسون ، وایلون جنینگز ، ری وایلی هوبارد و مایکل مارتین مورفی سبک مشابه او را اجرا می کردند.

به دنبال انتشار خبر درگذشت واکر ، بسیاری از مردم برای ادای احترام و ارج نهادن به آثار او در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

بیل کلینتون در توییترش نوشت، “از شنیدن خبر فوت جری جف واکر ناراحت شدم. هرگز وقتی او را در سالن موسیقی آرمادیلو در آستین در سال 1972 دیدم اجرایش  برای کمپین انتخاباتی 1992 خودم  شب قبل از روز انتخابات فراموش نخواهم کرد. او یک اصیل واقعی بود و سبک موسیقی اش ادامه خواهد یافت. “

جک اینگرام در توییترش نوشت: “جری جف واکر دیروز درگذشت. او یک گنجینه در زندگیم بود و یک قهرمان واقعی بود.  

کیتی والنتین ، موسیقیدان و آهنگساز نوشت: “جری جف بخشی از موسیقی متن زندگیم را نوشت و آواز خواند.به خانواده و عزیزان وی تسلیت می گویم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا