سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اونور سعید یاران راز موفقیت سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران ) را گفت!

در 2 سال گذشته بازیگران جوان انور سعید یاران و سو بورجی یازگی  با سریال Kardeşlerim (برادران و خواهران من) محبوبیت زیادی به دست آورده اند. این دو که با شخصیت های دوروک و آسیه در سریالی که  شنبه شبها پخش می شود به میدان آمدند، همچنان جزو نام های جنجالی در فضای شبکه های اجتماعی هستند.

در لیست پرطرفدارترین بازیگران سریال های تلویزیونی، هم اونور سعید یاران و هم سو بورجو یازگی کوشکون مدت ها رتبه اول را از دست ندادند. با شروع دوباره فصل سوم سریال Kardeşlerim روی صفحه ATV، علاقه به این دو همچنان افزایش می یابد.

پس چه چیزهایی باعث می شود که این سریال به این رتبه خوب برسد و درباره بازیگران جوان اینقدر صحبت شود؟ اونور سعید یاران که در برنامه کانال یوتیوب Onedio به سوالات طرفداران پاسخ داد، راز موفقیتش را با این جمله بیان کرد:

ما به این عشق عادت کرده ایم، البته این ما را بسیار خوشحال می کند.  من فکر می کنم محبوبیت سریال هم به این دلیله که چند داستانی است، شخصیت های زیادی داستان زیادی می گویند. برای بسیاری از افراد جذاب و رنگارنگه .»

سو بورجی یازگی که پارتنرش را در این برنامه تنها نگذاشته است، از دنبال کنندگان تشکر کرد و گفت: “ما در فصل سوم هستیم و رتبه های ما هنوز خیلی خوبه و هنوز طرفداران خوبی داریم. به همین دلیل است که ما خیلی خوشحالیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا