سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

جشنواره فیلم رم از ایزابل هوپر تقدیر می‌کند

برگزارکنندگان جشنواره فیلم رم ایزابل هوپر بازیگر باسابقه سینمای فرانسه را به عنوان دومین دریافت‌کننده جایزه افتخاری دوره جدید این رویداد سینمایی معرفی کردند. پیش از این اعلام شده بود با اهدای جایزه دستاورد حرفه‌ای جشنواره رم به مارتین اسکورسیزی از این فیلمساز سرشناس امریکایی تقدیر خواهد شد.

image_13970431388_isa-hu

تونی سرویلو بازیگر کهنه‌کار ایتالیایی که ایفای نقش اول فیلم برنده اسکار «زیبایی بزرگ» ساخته پائولو سورنتینو را در کارنامه دارد جایزه هوپر را طی مراسمی ویژه در رم اعطا خواهد کرد.

هوپر 65 ساله که با بازی در فیلم «او» (Elle) موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و جایزه مستقل اسپریت شد در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در سینما با فیلمسازان اروپایی و امریکایی متعددی همکاری کرده است از جمله ژان لوک گدار، مارکو فرری، برادران تاویانی، میشاییل هانکه، مایکل چیمینو و دیوید او. راسل.

به علاوه، هوپر در یکی از مجموعه نشست‌های «برخورد نزدیک» جشنواره امسال شرکت خواهد کرد. او درباره تجربه‌های حرفه‌ای مورد علاقه‌اش در این سال‌ها با مخاطبانش رو در رو حرف خواهد زد.

در خبر دیگری که از جشنواره رم امسال منتشر شده، جدیدترین ساخته ادواردو دی آنجلیس فیلمساز با عنوان «گناه امید» (The Vice of Hope) در بخش مسابقه روی پرده خواهد رفت.

سیزدهمین جشنواره فیلم رم از 18 تا 28 اکتبر برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا