سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اولین بازیگر فیلم “بانو و ولگرد” مشخص شد

پایگاه خبری ددلاین (Deadline) اعلام کرد که اشلی جنسن (Ashley Jensen) در فیلم Lady And The Tramp «بانو و ولگرد» که بازسازی انیمیشنی با همین نام است، ایفای نقش خواهد کرد. او در این فیلم صداگذاری شخصیت جکی (Jackie)، همان سگ نژاد اسکاتلندی را برعهده دارد؛ کسی که تا پایان فیلم به شخصیت بانو (Lady) وفادار می‌ماند. در فیلم اصلی، نام این شخصیت جاک (Jock) بود.

ashley-jensen-crop

چارلی بین (Charlie Bean) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. این استودیو هنوز به دنبال انتخاب بازیگرانی برای نقش اصلی و دیگر نقش‌های این فیلم است؛ ولی براساس گزارشاتی که از روند پیش‌تولید این فیلم رسیده است، احتمالا روند تولید این فیلم از اواخر امسال یا اوایل سال آینده آغاز شود.

این پروژه قرار است تا از طریق سرویس استریم دیجیتال کمپانی دیزنی پخش شود؛ این سرویس در سال ۲۰۱۹ افتتاح می‌شود و قرار است تا در هر سال، بین چهار تا شش فیلم منتشر کند. همچنین در این سرویس استریم، برندهای دیگر مرتبط با کمپانی دیزنی، یعنی برندهای پیکسار (Pixar)، مارول (Marvel) و جنگ ستارگان (Star Wars) نیز محتوای خود را به صورت اختصاصی منتشر می‌کنند. با توجه به این تصمیم‌گیری کمپانی دیزنی، که قرار است تا چنین فیلمی از طریق سرویس استریم منتشر شود، به‌نظر می‌رسد که این کمپانی حساب ویژه‌ای بر روی این سرویس باز کرده است.

انیمیشن Lady And The Tramp در سال ۱۹۵۵ توسط کمپانی دیزنی منتشر شد و طرفداران سراسر دنیا را مجذوب عشق جادویی کرد که در این انیمیشن به تصویر کشیده شده بود. داستان این انیمیشن بر روی شخصیت بانو تمرکز دارد؛ او یک سگ مرموز از نژاد کوکر اسپانیل است که به یک خانواده ثروتمند تعلق دارد و شخصیت ولگرد، یک سگ خیابانی است. وقتی که فرزند صاحب بانو، متولد می‌شود، او را در خیابان‌ها رها می‌کند و اکنون بانو باید سعی کند تا در خیابان‌ها زنده بماند. وقتی بانو متوجه می‌شود که در خطر بزرگی گرفتار شده است، سگ ولگرد است که او را از این شرایط نجات می‌دهد و سعی می‌کند تا او را آموزش دهد و به او بگوید برای زندگی در خارج از خانه باید کارهای بیشتری انجام دهد. از این نقطۀ داستان ماجراجویی این دو شخصیت آغاز می‌شود و به تدریج عشق بین آنان شکوفه می‌زند.

بریگهام تیلور (Brigham Taylor) تهیه‌کنندۀ این پروژه است. فیلم‌نامۀ این نسخۀ بازسازی را اندرو بوجالکسی (Andrew Bujalksi) می‌نویسد. همچنین جسیکا ویرچو (Jessica Virtue) و چاز سیلمبیر (Chaz Salembier) از طرف کمپانی دیزنی در این پروژه حضور دارند و روند تولید را بررسی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا