سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

احتمال حضور لیو تایلر در بازسازی فیلم Child’s Play

چندی پیش در خبری اعلام شد که کمپانی فیلمسازی مترو گلدوین مایر (Metro Goldwyn Mayer) در تدارک ساخت نسخهٔ بازسازی فیلم Child’s Play (بازی بچگانه) با همکاری تهیه‌کنندگان فیلم ترسناک It(آن) است. مراحل فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم Child’s Play از ماه سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری آغاز خواهد شد و به نظر داستان فیلم در مورد مادر و فرزندی است که گرفتار این عروسک شرور و شیطانی می‌شوند. با این حال باید منتظر اطلاعات داستانی بیشتر بمانیم. تاکنون چیزی در این مورد از سوی کمپانی فیلمسازی مترو گلدوین مایر به‌‌صورت رسمی اعلام نشده است.

fc2b59d2-c371-4acb-9227-b8b89fc87e3f

طبق گزارش سایت هشتگ شو (That Hashtag Show)، لیو تایلر، بازیگر، مدل سابق و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی سینمای هالیوود که دختر خوانندهٔ معروف گروه راک افسانه‌ای اروسمیث (Aerosmith)، یعنی استوین تایلر است، گزینهٔ اصلی سازندگان برای ایفای نقش شخصیت کارن بارکلی، مادر اندی بارکلی است که بلاهای زیادی در فیلم ابتدایی بر سرش آمد. تا این لحظه لیو تایلر اظهارنظری در این زمینه نداشته است و باید منتظر اخبار آتی در این زمینه بمانیم. گفتنی است که لیو تایلر سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم‌های ترسناک را دارد و از میان آثار ترسناکی که وی در آن‌ها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به فیلم‌ The Strangers (غریبه‌ها) برایان برتینو اشاره داشت که لیو تایلر در آن نقش شخصیت کریستن مک‌کی را بر عهده داشت که اتفاقاً در آن فیلم نیز کم اذیت نشد. از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر مطرح آمریکایی می‌توان به Armageddon (آرماگدون)، The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز)، Robot & Frank (ربات و فرانک)، Space Station 76 (ایستگاه فضایی ۷۶)، مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) و The Ledge (لبه) اشاره داشت.

6acc87ed-bfbe-4b8a-9cb9-1297da58a545

لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، کارگردانی نسخهٔ بازسازی فیلم Child’s Play را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایلر برتون اسمیت خواهد بود. فیلم Child’s Play داستان یک عروسک به نام چاکی را روایت می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای که خالق آن نیز بوده،‌ تسخیر شده و حال این عروسک به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل شده است. ست گراهام اسمیت و دیوید کاتازانبرگ، تهیه کنندگان فیلم It به‌عنوان تهیه‌کنندهٔ اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

کارگردانی فیلم ابتدایی را تام هلند بر عهده داشت و در آن فیلم بازیگرانی چون کاترین هیکس، کریس ساراندون، الکس وینسنت، و براد دوریف حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدان همراه بود و با بودجهٔ ساخت ۹ میلیون دلاری، فروشی ۴۴ میلیون دلاری در گیشه داشت. همین موفقیت‌ها سبب شد شش فیلم دیگر از روی این عروسک شوم ساخته شود و آخرین فیلم، فیلم Cult of Chucky (فرقهٔ چاکی) به کارگردانی دن مانچینی بود که با وجود کیفیت نه‌چندان بد، در گیشه عملکردی ضعیف داشت. در این فیلم کریستین الیز، آلکس وینسنت، براد دوریف، فیونا دوریف و جنیفر تیلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است تا این لحظه تاریخ اکرانی برای فیلم جدید کمپانی مترو گلدوین مایر اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا