سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

حضور رونا میترا در فصل چهارم سریال Supergirl

بنابرگزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، رونا میترا (Rhona Mitra) در فصل چهارم سریال محبوب Supergirl(سوپرگرل) که از شبکه CW پخش می‌شود، در نقش مرسی گریوز (Mercy Graves)، محافظ لکس لوتور (Lex Luthor)، نقش‌آفرینی خواهد کرد. همچنین رابرت بیکر (Robert Baker) نقش برادر مرسی گریوز یعنی اتیس (Otis) را ایفا خواهد کرد.

GettyImages

پس از زندانی شدن لکس که سال‌ها پیش از این سریال اتفاق افتاده بود و محکومیت لیلیان لوتر (Lillian Luthor)، جانب شرور خانواده لوتر خالی مانده بود که گریوز برای عهده‌دار شدن این وظیفه قدم به داستان می‌گذارد و رهبری جنبش “انسان اول” را به گردن می‌گیرد و از برادرش اتیس که در آدم‌کشی مهارت دارد به عنوان دست راستش استفاده می‌کند. کاراکتر گریوز برای نخستین بار در سریال انیمیشنی Superman: The Animated Series و در سال ۱۹۹۶ ظاهر شده بود و اتیس نیز در همان سال‌ها تنها در فیلم‌های کریستوفر ریوز (Christopher Reeves) دیده شده بود.

رونا میترا پیش از این برای حضور در سریال‌های Strike Back (حمله متقابل)، The Last Ship (آخرین کشتی) و The Strain(دگردیسی) و رابرت بیکر نیز برای حضور در سریال‌های Grey’s Anatomy (آناتومی گری) و Santa Clarita Diet شناخته می‌شوند.

در فصل سوم سریال Supergirl (سوپرگرل) شاهد آن بودیم که سوپرگرل بر سلطنت انسان‌های شرور که برای نوع بشر و سیاره ما تهدید محسوب می‌شدند، غلبه کرد و در این حین از اینکه مادرش، آلورا (Alura) را زنده یافت، شوکه شد؛ مادرش در شهر نجات‌یافته‌ی آرگو (Argo) بود و از نابودی سیاره کریپتون جان سالم به در برده بود. ارتباط دوباره با گذشته باعث می‌شود کارا دریابد که خانه واقعی او همین‌جا روی زمین است؛ جایی که تغییراتی بزرگ برای او و دوستانش در حال اتفاق افتادن است؛ و حتی به نظر می‌رسد برای همزادان او در روسیه! نوید داده می‌شود که فصل چهارم این سریال پر از شگفتی، صحنه‌های اکشن، ماجراجویی و افشاسازی‌های بزرگ برای سوپرگرل، الکس، جیمز، جان، لنا و برینی باشد.

بازیگران این سریال عبارتند از: ملیسا بنویست (Melissa Benoist) در نقش کارا دنورس/ سوپرگرل، مکاد بروکز (Mehcad Brooks) در نقش جیمز اولسن (James Olsen)، چیلر لای (Chyler Leigh) در نقش الکس دنورس (Alex Danvers)، جرمی جردن (Jeremy Jordan) در نقش وینسلو شات (Winslow Schott)، کتی مک‌گراث (Katie McGrath) در نقش لنا لوتر (Lena Luthor)، جس راث (Jess Rath) در نقش برنیاک ۵ (Brainiac 5) و دیوید هیروود (David Harewood) در نقش هنک هنشاو/ جان جونز (Hank Henshaw/J’onn J’onnz). سم ویتور (Sam Witwer) نیز از جمله بازیگرانی است که در فصل چهارم و در نقش مامور لیبرتی (Agent Liberty) به سریال اضافه خواهد شد.

Supergirl (سوپرگرل) که بر اساس کاراکترهای دنیای DC است توسط جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شوستر (Joe Shuster) ساخته می‌شود و تهیه‌کنندگان اجرایی آن گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter)، رابرت راونر (Robert Rovner) و جسیکا کوئلر (Jessica Queller) خواهند بود. همچنین کمپانی برلنتی در همکاری با بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر این مجموعه را تهیه و تولید خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا