سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بری و نیکی بلا می روند: تمام جزئیات زندگی جدید آنها در یک شهر جدید

بری بلا و نیکی بلا این خبر را در روز چهارشنبه 21 اکتبر در قسمت The Bellas Podcast فاش کردند ،آنها با فروش خانه هایشان این گمانه زنی ها را شروع کرده بودند. 

بری شروع کرد: “این واقعاً خنده دار است زیرا من افراد زیادی را در شبکه های اجتماعی دیدم که می گفتند” ووا ، آیا او رفته؟ یا چه خبر است؟ ” “و من می دانم که مردم گیج بودند چون من برای همیشه در مورد آن سکوت کرده بودم. “

ستاره توتال بلاس که می خواست تا حدودی  حریم خصوصی خودش را حفظ کند ، تصمیم گرفت در مورد این تصمیمشان سکوت کند تا زمانی که احساس راحتی می کند در مورد آن صحبت کند .

پس بری و همسرش دانیل برایان و دو بچه آنها ، بردی و بادی ، به کجا می روند؟

 بری فاش کرد:”بله ، من به دره ناپا نقل مکان کردم!”. می دانید ، من و خواهرم همیشه عاشق دره ناپا بوده ایم. ما اینجا شراب داریم. ما همیشه اینجا هستیم. ”

 نیکی هم گفت :”من هم به دره ناپا می روم – نه فقط من ، بلکه خانواده ام ، آرتم [چیگووینتسف] ، ماتئو و من.”

نیکی ادامه داد: “من می دانم که همه سعی داشتند بفهمند ،” خوب ، چرا او خانه اش را در Phoenix فروخت؟ ” ما باید با آرتم در لس آنجلس باشیم و این حقیقت است ، اما پس از پایان Dancing With the Stars ، ما نیز به دره ناپا خواهیم رفت. 

در حالی که تصمیم او به وضوح تحت تأثیر تصمیم خواهرش بود ، اما جزئیات آنچه را که خانواده اش را برای مهاجرت الهام داده بود ، توضیح نداد.

با این حال ، او افشا کرد که همه چیز در فصل جدید Total Bellas آشکار خواهد شد!

بری توضیح داد: “این یک حرکت لحظه آخری بود که بسیار خود به خود اتفاق افتاد ، اما دوربین های توتال بلاس البته همه چیز را گرفتند.” “و من احساس می کنم که فقط باید اجازه دهم که جادو در تلویزیون اتفاق بیفتد. اجازه دهید شما در تلویزیون بفهمید که چرا تصمیم به نقل مکان گرفتیم ، زیرا این یک ترفند کوچک است.”

نیکی و آرتم در دره ناپا خانه ای دارند و در حال حاضر بری و برایان در خانه آنها اقامت کردند. 

بری گفت: “ما  می خواستیم ساده تر باشیم.” “شما بچه ها همیشه می دانستید که من و برایان چطور هستیم ، بنابراین ما خواستیم به همان چیزی که قبل از بچه ها بودیم برگردیم و بیایید زندگی خود را ساده کنیم و بیشتر در بیرون شهر زندگی کنیم. و ما این کار را می کنیم.”

نیکی ادامه داد ، “من همیشه در زندگی به نکات ریزتر علاقه داشته ام و خواهم گفت ، چیزی که COVID به من آموخت این بود زندگی ام را در همه زمینه ها ساده کنم من واقعاً می خواهم پولم به سمت چه چیزی برود؟ هدف من دیدن مناطق زیبا از جهان ، داشتن تجربیات شگفت انگیز و خاطرات جدید در کنار خانواده ام است. “

در حالی که این دوقلوها می توانند زمان بیشتری را به تجارت شرابشان اختصاص دهند ، آنها گفتند که سرمایه گذاری دیگری در ذهن دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا