سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

مل گیبسن و کالین فرل در «خوک های جنگی» همبازی می‌شوند

پروژه سینمایی «خوک های جنگی» به نویسندگی نیک بال و جان نیون از اکتبر امسال مقابل دوربین می‌رود. دو بازیگر سرشناس هالیوود مل گیبسن و کالین فرل برای بازی در نقش شخصیت‌های اصلی این فیلم قرارداد بسته‌اند.

image_13970510774_mel-gibson-colin-farrell

به نوشته نشریه ورایتی، خط داستانی این فیلم درباره گروهی از افسران سابق نیروی دریایی است که ناامید و سرگردان تصمیم می‌گیرند سراغ انجام آخرین ماموریت‌شان بروند. آنها با هدف انتقام گرفتن از کارتلی که همکارشان را به قتل رسانده عازم یک ماجراجویی مهیج می‌شوند.

گیبسن این روزها برای کارگردانی درام «نابودگر» با مضمون جنگ جهانی دوم قرارداد بسته است. این اولین پروژه کارگردانی گیبسن بعد از فیلم نامزد اسکار «هکسا ریج» است.

فرل هم به زودی با فیلم «بیوه‌ها» ساخته استیو مک‌کویین و همین‌طور نسخه جدید «دامبو» به کارگردانی تیم برتن دیده خواهد شد. او در یکی دو سال اخیر فیلم‌هایی مانند «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، «خرچنگ»، «فریب‌خورده» و «کشتن آهوی مقدس» را بر پرده سینماها داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا