سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

ساخت دو قسمت دیگر، برای پایان‌بندی سریال Timeless تایید شد

1adcd

ماه گذشته بود که ادامه پخش سریال Timeless (بی‌انتها) برای دومین بار لغو شد تا این سریال پس از تولید و پخش دو فصل از آن، به کار خود پایان دهد. از آن زمان شبکه NBC از احتمال ساخت یک یا دو قسمت پایانی برای پایان دادن به اتفاقات سریال خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو قسمت پایانی سریال Timeless رسما تایید و اعلام شده است. بخش تلویزیونی سونی پیکچرز و شبکه NBC ضمن تایید این خبر اعلام کردند که بازیگران اصلی این سریال که شامل ابیگیل اسپنسر، مت لنتر، مالکوم برت، سکینه جعفری، پترسون جوزف، گوران ویسنجیک و کلودیا دوومیت، می‌شود، در این دو قسمت پایانی باز خواهند گشت. جزئیات بیشتری از جمله زمان هر قسمت یا زمان پخش این دو قسمت اعلام نشده است. اریک کریپک و شاون رایان، سازندگان سریال Timeless، در بیانیه منتشر شده گفتند که این دو قسمت را به طرفداران بی‌نظیر و دوست داشتنی سریال Timeless تقدیم کرده‌اند و در ادامه اضافه کردند که تمرکز آن روی افرادی است که در زمان به مکان‌های مختلفی سفر می‌کنند. این دو قسمت، داستان نهایی و عاطفی برای این شخصیت‌ها خواهد بود. کریپک و رایان گفتند:

با اینکه ما آرزو می‌کردیم که ۱۰ فصل دیگر نیز برای سریال Timeless تولید و منتشر کنیم، اما این بهترین چیزی است که اکنون در اختیار داریم. ما هیجان زده‌ایم که قایق نجات را برای آخرین بار از آب بیرون آوردیم تا داستان سریال برای همیشه تمام شود. طرفداران تنها دلیلی هستند که استودیو، شبکه، بازیگران و عوامل تولید تصمیم به انجام این کار گرفتند؛ به‌خاطر اینکه آن‌ها لیاقتش را داشتند.

ایده ساخت یک فیلم تلویزیونی یا دو قسمت برای پایان دادن به داستان یک سریال، اتفاقی عجیب و غیر معمولی نیست و پیش از این شبکه CBS از این ایده برای سریال CSI و شبکه نتفلیکس برای سریال Sense8 (سنس ۸) استفاده کرده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا