سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

مت دیمن در فیلم بن افلک بازی می‌کند

مت دیمن و بن افلک بعد از سال‌ها بار دیگر در کنار هم قرار می‌گیرند تا در فیلمی درباره یک کلاه برداری که به دزدیدن میلیون‌ها دلار ختم شد، به عنوان تهیه کننده و بازیگر و کارگردان حاضر باشند.

_00105d2b-800

این فیلم بر اساس یک گزارش ساخته می‌شود که نشان می‌دهد پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) چگونه یک گروه زیرزمینی با سوءاستفاده از بازی مونوپلی کمپانی مک دونالد توانست چند سال جایزه ۲۴ میلیون دلاری این مسابقه را به جیب بزند.

پل ورنیک و رت ریز که نویسندگان سری فیلم‌های «ددپول» هستند، فیلمنامه اقتباسی این فیلم را می‌نویسند. دیمن قرار است بازیگر باشد و افلک به احتمال زیاد کارگردانی را بر عهده می‌گیرد و هر دو ستاره هالیوود جزو تهیه کنندگان خواهند بود.

آخرین تجربه کارگردانی افلک در فیلم «زندگی در شب» بود که شکست خورد. او همچنین از کارگردانی فیلم جدید «بتمن» انصراف داد. دیمن هم قرار است در فیلم «فورد علیه فراری» بازی کند.

افلک و دیمن در سال ۱۹۹۷ با نوشتن فیلمنامه فیلم «گود ویل هانتینگ» اسکار بردند و به شهرت رسیدند. آنها در این فیلم به کارگردانی گاس ون سنت هم بازی کرده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا