سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصاویر سریال جدید Chilling Adventures of Sabrina محصول Netflix

Netflix اولین تصاویر سریال جدیدش Chilling Adventures of Sabrina بازسازی سریال Sabrina the Teenage Witch را منتشر کرد. در این سریال Kiernan Shipka نقش اصلی یعنی Sabrina جادوگر نوجوان را بازی می کند، و بیشتر روی جنبه ترسناک داستان تاکید می کند تا شوخ طبعی سریال اصلی. تصاویر منتشر شده هم خیلی تاریک و ترسناک بوده و نشانگر وقوع اتفاقات عجیب در سریال هستند.

خیلی مشتاقیم محصول نهایی این سریال را ببینیم. Chilling Adventures of Sabrina به دلیل وقوع در دنیایRiverdale پروژه ای شبیه کارهای شبکه CW است؛ شورانر آن سریال Roberto Aguirre-Sacasa داستان این سریال را نوشته و به همراه Greg Berlanti تهیه کننده اجرایی سریال هم هست. اما Chilling Adventures of Sabrina به این دلیل در Netflix ساخته می شود که سریال های Riverdale, Supergirl, The Flash پس از پخش در شبکه CW، در Netflix هم پخش شده و مخاطب فراوانی هم داشته اند.

chilling-adventures-of-sabrina-kiernan-shipka-650x432

Netflix این سریال را از نظر لحن شبیه به The Exorcist و Rosemary’s Baby توصیف کرده است. در شبکه CW در چنین سریال هایی شیطان خیلی موجود باحال و خوش گذرانی است. اما Netflix کاملا روشش متفاوت است، یعنی شاید شاهد استفاده از همان فاکتورهای Riverdale اما به نوعی جاه طلبانه تر باشیم.

در Chilling Adventures of Sabrina همچنین Miranda Otto, Lucy Davis, Ross Lynch حضور دارند و ۲۶ اکتبر از Netflix پخش می شود.

خلاصه رسمی Chilling Adventures of Sabrina:

این سریال داستان شخصیت Sabrina جادوگر نوجوان را به صورتی تاریک و ترسناک شامل اتفاقات اسرارآمیز و البته جادوگری روایت می کند. لحن سریال شبیه Rosemary’s Baby و The Exorcist است و داستان Sabrina را نشان می دهد که در تلاش است با طبیعت دوگانه اش یعنی نیمه جادوگر- نیمه فانی مبارزه کند، در حالی که در مقابل نیروهای شیطانی که او، خانواده اش و انسان ها را تهدید می کنند نیز ایستادگی می کند.

sabrina-650x340 chilling-adventures-of-sabrina-image-650x434

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا