سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بنیسیو دل تورو در فیلم جدید الیور استون بازی می‌کند

الیور استون فیلمساز باسابقه امریکایی فیلم «دروغ‌های مصلحتی» (White Lies) را به عنوان پروژه بعدی‌اش با بازی بنیسیو دل تورو مقابل دوربین می‌برد. به نوشته نشریه ایندی وایر، فیلمبرداری این درام سینمایی بهار 2019 در نیویورک انجام می‌شود. خط داستانی فیلم جدید استون ماجرای شخصیتی به نام جک (دل تورو) را دنبال می‌کند؛ فرزند طلاقی که حالا در زندگی مشترک خودش و در قبال تنها پسرش مشغول تکرار اشتباهات والدینش است.

stone-beni

در ادامه داستان جک که احساس می‌کند گیر افتاده سفری ماجراجویانه را به قصد رها کردن خودش آغاز می‌کند اما گمگشتگی بیش‌ترش را به همراه دارد. وقتی با زنی ملاقات می‌کند که زندگی‌اش درست در تضاد با زندگی اوست، جست‌وجویی دوباره را برایش رقم می‌زند.

استون این پروژه سینمایی را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته، کارگردانی خواهد کرد. کارگردان 71 ساله هالیوود که بهار گذشته به عنوان یکی از مهمانان سرشناس جشنواره جهانی فیلم فجر به تهران سفر کرده بود آخرین بار فیلم زندگینامه‌ای «اسنودن» را بر پرده سینماها داشت. این فیلم با محوریت ماجرای زندگی ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی امریکا و افشاگر معروف در سال 2016 در سینماها اکران شد.

چند ماه پیش، دنباله فیلم اکشن «سیکاریو» با بازگشت دل تورو بازیگر 51 ساله اهل پورتوریکو در نقش شخصیت محوری این سه‌گانه سینمایی روی پرده رفت و با استقبال نسبی از سوی منتقدان روبرو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا