سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

روبرویی با رتبنه بندی برای برنامه رودرویی Yüzleşme سنگین تمام شد

برنامه رودرویی مورد استقبال بینندگان قرار نگرفت

در برنامه های شبکه کانال دی برنامه Yüzleşme  رودرویی ۴ که با ادعای زیادی شروع شده بود . تمام میشود و فینال را برگزار میکند . و این تصمیم را با نوشتنو خداحافظی کل اکیپ برنامه نشان داد .

کانال دی که هانده دوغان دمیر ، انگین اوزتورک و اویقور یوزچل رودرد کرد کمپانی تی به صورت امضا شده برنامه روردرو برای اکران خداحافظی میکند .

عمر فاروک و بوراک ارلیر کارگردانان این برنامه به دلیل روبرو نشدن با رتبه بندی نهایی و درست تصمیم به پایان دادن به این برنامه گرفتند .و رئیس کمپانی تی برای تیم و اکیب اش این متن را برای خداحافظی نوشت :

(( بازیگران‌محترم برنامه رودرویی  Yüzleşme و برنامه ریزان‌محترم این برنامه و اکیب با ارزش و محترممان ، برای ادامه برنامه رودرویی با ناراحتی تصمیم به مایان دادن‌ گرفتیم ، اول از همه از حضور پرشور و ارزشمند همه شما تشکر میکنم ، بله چند قسمت دیگر برای ادامه دادن به این برنامه شانس داشتیم اما ما فکر کردیم با ادامه دادن با اینکار کارکنان استرس بیشتری میگیرند و ناراحتی و ضرر رساندن به اکیب را موجب میشود پس ما تصمیم گرفتیم که به این برنامه پایان دهیم .

ما نتوانستیم بینددگانی که انتظار داشتیم را پیدا کنیم و به دست بیاوریم

با توجه به رتبه بندی پایداری و ماهیت  هر برنامه مشخص میشود هریک از شما برای این کار بسیار همکاری‌کردید و همکاریتان ادامه دارد و ما وقتی شروع به کار کردیم اصلا منتظر اینچنین نتیجه ای نبودیم و متاسفانه پیشتر که رفتیم استقبال دلخواه را نداشتیم ، این کار یک کار‌گروهی است و من مطمعنم‌که هر کاری از دست هرکسی برمیامد انجام داده است . از هرکدامتان جدا جدا تشکر میکنم و با امید همکاری در پروژه های بعدی دوباره از شما تشکر میکنم ))

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا