سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Kızılcık Şerbeti ( شربت زغال اخته ) در ریتینگ روز جمعه 17 مارس به رقیبش Yalı Çapkını ( پسر طلایی ) سیلی زد!

جنگ بزرگی بین سریال Yalı Çapkını (پسر طلایی) و Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) در عصرهای جمعه در رتبه بندی وجود دارد. Kızılcık Şerbeti، یکی از سریال های موفق  Show TV  به آرامی پیشرفت کرد و هفته گذشته در قسمت هجدهم برای اولین بار از رقیبش در گروه AB پیشی گرفت.


با این حال، سریال Yalı Çapkını از ابتدای فصل، اجرای بسیار قدرتمندی را به عنوان شماره یک عصر جمعه ارائه داده است. وقتی هفته گذشته Kızılcık Şerbeti در قسمت هجدهم مقام اول گروه AB را کسب کرد، هیچکس باورش نمی شد. زیرا سریال پسر طلایی از ابتدای فصل به خوبی ظاهر شد.

در ریتینگ روز جمعه 17 مارس، سریال Kızılcık Şerbeti به روند صعودی خود ادامه داد و مشاهده شد که در گروه های AB و ABC1 موفق به کسب رتبه های دو رقمی شد. البته Kızılcık Şerbeti در هر دو رده رتبه اول را به دست آورد و سریال Yalı Çapkını عقب افتاد.

در رده همه افراد،  سریال Yalı Çapkını که همچنان می تواند به نرخ های دو رقمی دست یابد، در رتبه اول قرار دارد. از سوی دیگر، Kızılcık Şerbeti با فاصله زیادی از رقیبش در رده تمام نفره در رده دوم قرار دارد.
سریال Kızılcık Şerbeti ( شربت زغال اخته ) هفته گذشته سیلی محکمی به حریفش در گروه AB زد. اکنون در رده ABC1 نیز همین وضعیت رخ داده است. به نظر می رسد در رقابت های جمعه شاهد اوج گیری سریال Kızılcık Şerbeti و پسرفت مرحله به مرحله Yalı Çapkını باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا