سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

نام معروف سریال Yargı در فیلم Barış Akarsu هم حضور داشت!

با سریال Yargı (قضاوت) هم کانال دی و هم بازیگران در این فصل به نتایج بسیار خوبی رسیدند. در حالی که کانال دی در حال جمع‌آوری رتبه‌بندی بود، بازیگران هم تمجید و جوایزی را جمع‌آوری کردند… Yargı یک تجارت بسیار موفق بود و از آن به عنوان سریالی که بهترین  نمایش این فصل را داشت صحبت می‌شد.

پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو نقش های اصلی را ایفا کردند، اما نام شخصیت های دیگر نیز برای آثار بسیار موفقی قرارداد امضا کردند. یکی از این بازیگران حسین آونی دانیال بود. دانیال که یکی از نام‌های پرطرفدار فیلم‌ها و سریال‌هاست نیز به اجرای خود روی صحنه ادامه می‌دهد.

حسین آونی دانیال که در هر زمینه  حضور دارد و هر کاری که انجام می دهد مورد ستایش قرار می گیرد، با سریال یارگی خداحافظی می کند اما به کارش ادامه می دهد. حسین آونی دانیال قبل از فصل دوم یارگی منتظر فیلمبرداری فیلم زندگی باریش آکارسو در تعطیلات تابستانی است.

حسین آونی دانیال که خود را برای فیلمبرداری از ماه ژوئن آماده می کند، در این فیلم نقش پدر موسیقیدان باریش آکارسو را بازی می کند که در جوانی درگذشت.

باریش آکارسو که در 29 ژوئن 1979 در بارتین به دنیا آمد در 4 جولای 2007 در سن 28 سالگی در بدروم به علت تصادف درگذشت

اسماعیل ایگه شاشماز به عنوان نقش اول فیلمی که زندگی باریش آکارسو را روایت می کند، که هنوز بعد از سال ها فراموش نشده است، انتخاب شد. شاشماز که با شباهتش به باریش آکارسو جلب توجه می کند، در سن مرگ باریش قرار دارد.

اصلی بکیر اوغلو، شافاک پکدمیر، ابرو نیل آیدین و متین کوشکون هم در این فیلم حضور داشتند و اخرین نامی که به فیلم پیوست، حسین آونی دانیال بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا