سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

فصل چهارم سریال Outlander برای پخش در نوامبر برنامه ریزی شده است

پس از این که سریال Outlander «بیگانه» برای چهار یا پنج فصل در ماه مه «اردیبهشت» تایید شد، استارز امروز اعلام کرد که پخش فصل چهارم این سری بحث برانگیز برای یکشنبه، ۴ نوامبر «۱۳ آبان» انجام خواهد شد.

outlanderseason43-660x330

این فصل قرار است در ۱۳ قسمت با اقتباس از کتاب طبل‌های پاییز «Drums Of Autumn» ساخته شود، این چهارمین کتاب از هشت کتاب پرفروش بین‌المللی سری Outlander نوشته دیانا گابالدون «Diana Gabaldon» است. فصل آینده، ماجرای رمانتیک کلر «Claire» و جیمی فریزر «Jamie Fraser» را ادامه می‌دهد.

همچنین فصل چهارم، داستان دکتر کلر فریزر «Claire Fraser»، روانشناس قرن بیست و یکم و همسر قرن هجدهمی خود، جیمز فریزر «Jamie Fraser» را روایت می‌کند، آن‌ها قصد دارند مستعمره‌ی آمریکا بشوند. همانطور که کلر و جیمی باهم در ناحیه خشن و خطرناک کارولینای شمالی زندگی می‌کنند و علیرغم آگاهی کلیر از آمریکا، آن‌ها باید وفاداری خود را به حاکم وقت بریتانیا حفظ کنند. در ادامه، فریزرها باهم بر سر جلسه‌ای سرنوشت‌ساز با اسطوره دزدان‌ دریایی، استفن بنت «Stephen Bonnet» می‌نشینند که به سرنوشت خانواده‌اشان ختم می‌شود.

در ادامه، اوضاع بین برانا رندال «Brianna Randall»، دختر کلیر و جیمی و راجر ویکفیلد «Roger Wakefield» که در گذشته به کلیر برای پیدا کردن جیمی کمک کرده‌ بود. اما وفتی راجر و برانا به دنبال اثبات این مطلب هستند که پدر و مادرشان برانا در قرن ۱۸ام دوباره پیش‌ هم برگشتند، یک کشف تکان‌دهنده باعث می‌شود که هردوی آن‌ها مجبور شوند جا پای کلیر بگذارند.

سریال Outlander اقتباش شده از روی رمان بین المللی و پرفروش دیانا گابالدون و به تهیه‌کنندگی رونالد دی مور «Ronald D. Moore»، مریل دیویس «Maril Davis»، تونی گرافیا «Toni Graphia»، متیو ببر رابرتز «Matthew B. Roberts» و  اندی هریس «Andy Harries» است. کمپانی استارز همکاری خود را با «Sony Pictures Television» جهت ساخت یک فصل بیست و چهار قسمتی از Outlander ادامه می‌دهد. فصل ۵ و ۶ هر کدام دوازده قسمت خواهند داشت و عناصری از کتاب پنجم و ششم را در آن‌ها ترکیب می‌کنند.

سریال Outlander یک اثر موفق تلویزیونی است که از روی رمان ۸ قسمتی به همین نام، اقتباس شده است. این رمان فروشی بیش از ۳۰ میلیون نسخه در سراسر جهان داشته و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها از نظر نیویورک تایمز قرار دارد. این سریال ژانرهای تاریخی، علمی-تخیلی، عاشقانه و ماجرایی را در داستانی جذاب، در می‌آمیزد.

سریال Outlander به تهیه کنندگی تال شیپ «Tall Ship»، استوری مینینگ «Story Mining»، ساپای کمپانی «Supply Company»، لفت بانک پیکچرز «Bank Pictures» و با همکاری سونی پیکچرز تلویژن تهیه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا