سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

بیوگرافی دنیز چاکیر

دنیز چاکیر بازیگر ترکیه ای است که متولد 31 دسامبر 1981 در آنکارا میباشد. بازیگریش را با بازی در سریال «Kadın İsterse» در نقش آلِو شروع کرده ولی با بازی در سریال برگریزان در نقش فرخنده معروف شده است.

images

بازی در سریال برگریزان برای او دوران مهمی بود چون با همراهی هولیا آوشار و استادش بیرول گووِن بود و در این سریال جایزه چند جشنواره را به خود تعلق داد.

8918_eskiya_dunyaya_hukumdar_olmaz_34bolum_meryem_gri_bluz_dizisponsorlaricom_2

او همچنین در رسانه های ترکیه چند مورد سابقه دوبلاژ هم دارد.

مهمترین فیلم سینمایی که بازی کرده، فیلم «Ya Sonra» بود که به همراهی و کارگردانی اوزجان دنیز بود که موسیقی این فیلم را به همراه اوزجان دنیز خوانده است که در آن زمان این آهنگ خیلی پرطرفداری شده بود و در آن دوران با اوزجان دنیز رابطه عاشقانه نیز داشت البته اوزجان دنیز با هر کس که بازی کند رابطه عاشقانه دارد.12bd5aa0237310274ea74e4e4b88629c

دنیز چاکیر در سریال «عفت» در نقش اول بود که در شبکه star پخش می شد و آخرین سریالی که اکنون هم باذمححبوبیت بالای ادامه دارد و بازی میکند سریال «راهزن حاکم دنیا نمی شود» است که در این بین در چند سریال دیگر هم بازی کرده است.

eskiya-dunyaya-hukumdar-olmaz-deniz-cakir-sac-modeli

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا