سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

ساخت سریال Treadstone در دنیای فیلم های Bourne توسط شبکه USA

دنیای رازآلود فیلم‌های Bourne قرار است به تلویزیون های کابلی هم آورده شود. شبکه USA، سفارش ساخت سریال (درام) اسپین‌آف فیلم‌های Bourne را به نام Treadstone داده است. Tim Kring خالق سریال Heroes، کار را نویسندگی  می کند و همچنین تهیه کنندگی اجرایی و کارگردانی پایلوت آن را در کنار سازنده فیلم های۹۹Homes و Fahrenheit 451 یعنی Ramin Bahrani بر عهده خواهد داشت.

jason_bourne___wallpaper_by_xerlientt-dak848q

سریال درباره برنامه عملیات سیاه سازمان CIA به نام Treadsone است که در آن، این سازمان با استفاده از پروتکل اصلاح رفتار، قصد دارد ماموران خود را به ماشین های کشتار فوق جاسوسی مانند Jason Bourne تبدیل کند. این ماشین ها می توانند شماره گواهینامه شش ماشین را به شما بگویند. آنها می توانند به شما بگویند که پیشخدمت شما چپ دست است و مردی که در باجه نشسته است ۲۱۵ پوند وزن دارد. آنها می دانند که بهترین مکان برای جستجوی یک اسلحه، داخل تاکسی یا کامیون خاکستری است. چرا آنها این چیزها را می دانند؟ خب، به خاطر Treadstone. سریال، این آدمکش‌های حرفه ای را که برای انجام ماموریت های کشنده فعال شده اند، در سرتاسر دنیا دنبال خواهد کرد.

Chris McCumber رییس شبکه های سرگرمی NBC Universal Cable Entertainment گفته است:

USA Network به عنوان بهترین شبکه سرگرمی کابلی در طول ۱۲ سال گذشته، به دنبال یک سریال پویا، بزرگ و جسورانه است و چه چیزی بزرگ تر و جسورانه تر از Treadstone؟

Universal Cable Productions ، این سریال را تهیه می کند و انتظار می رود که تولید آن از سال ۲۰۱۹ آغاز شود.Ben Smith  و Jeffrey Weiner  از طرف کمپانی Captivate Entertainment و Dan Friedkin  و Bradley Thomas از طرف کمپانی Imperative Entertainment تهیه کنندگی اجرایی کار را بر عهده خواهند داشت. Justin Levy (تهیه کننده Beyond) هم جزو تهیه کنندگان اجرایی کار خواهد بود.

Treadstone یکی از چهار پایلوتی است که توسط USA Network در آوریل امسال سفارش ساخت آنها داده شده بود که سه تای دیگر عبارتند از یک پایلوت رازآلود جنایی از  Andy Greenwald   و Sam Esmail به نام Briarpatch ، پایلوتی (ترکیبی از ژانر دلهره آور جنایی و کمدی سیاه) از Denis Leary  و Alex Cary به نام Eraseو یک درام زنانه با عنوان Dare Me.

در داستان رسمی سریال آمده است:

Treadstone  به عنوان بخشی از فرانچایز Bourne ، داستان برنامه عملیات سیاه سازمان سیا را که به Treadstone مشهور است بازگو می کند. یک عملیات سری که از پروتکل اصلاح رفتار استفاده کرده تا عوامل و ماموران خود را به آدمکش هایی فرابشری که غیرقابل کنترل هستند تبدیل سازد. این سریال داستان مامورهایی که به طور مرموزی از خواب بیدار می شوند تا ماموریت های کشنده خود را از سر گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا