سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

حق پخش فیلم جدید کارگردان آلمانی برنده اسکار به سونی رسید

شرکت پخش «سونی پیکچرز کلاسیکز» امتیاز اکران سینمایی جدیدترین ساخته فلورین هنکل فون دونرسمارک کارگردان آلمانی برنده جایزه اسکار را خریداری کرد. دونرسمارک در سال 2007 با کارگردانی «زندگی دیگران» نخستین فیلم بلند کارنامه‌اش جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را برای سینمای آلمان به ارمغان آورد. ساخته جدید او با عنوان «هرگز رو برنگردان» به زودی در بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز روی پرده خواهد رفت.

image_13970529205

به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، شرکت سونی پیکچرز به عنوان پخش‌کننده رسمی «هرگز رو برنگردان» این فیلم مهیج روانشناختی را در سینماهای امریکای شمالی، امریکای لاتین، استرالیا، نیوزیلند و اسکاندیناوی اکران خواهد کرد. ساخته جدید دونرسمارک بلافاصله بعد از اکران جهانی در ونیز، راهی جشنواره فیلم تورنتو خواهد شد تا در بخش نمایش‌های ویژه این رویداد به نمایش درآید.

تریلر سینمایی «هرگز رو برنگردان» (Never Look Away) سومین ساخته بلند دونرسمارک پس از هشت سال است. او آخرین بار فیلم «توریست» (محصول 2008) را با بازی جانی دپ و آنجلینا جولی بر پرده سینماها داشت. در فیلم جدید این کارگردان 45 ساله بازیگرانی همچون تام شیلینگ، پائولا بیر، سباستین کوخ، ساسکیا رزندال و اینا وایس ایفای نقش کرده‌اند.

خط داستانی «هرگز رو برنگردان» در بستر سه دوره از تاریخ آلمان رخ می‌دهد. شیلینگ در این فیلم نقش هنرمندی جوان را ایفا کرده که از آلمان شرقی به آلمان غربی می‌گریزد اما دوران کودکی‌اش در اسارت رژیم نازی باقی می‌ماند و جوانی‌اش در دوران سلطه کمونیسم بر باد می‌رود. زمانی که پایش به آلمان غربی می‌رسد از خلال نقاشی‌هایش شروع به ترسیم آسیب‌های روانی خودش و هم‌نسلانش می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا