سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

جشنواره سن سباستین از دنی دویتو تقدیر می‌کند

دنی دویتو بازیگر امریکایی برنده جایزه تلویزیونی امی و گلدن گلوب جایزه افتخاری جشنواره فیلم سن سباستین را به پاس یک عمر دستاورد حرفه‌ای دریافت خواهد کرد. همچنین قرار است جدیدترین فیلم این هنرپیشه کهنه‌کار با عنوان «پا کوچولو» در مهم‌ترین رویداد سینمایی اسپانیا روی پرده برود. برگزارکنندگان از اکران فیلم دویتو در تاریخ 23 سپتامبر خبر داده‌اند.

devito

به نوشته سایت رسمی جشنواره، مراسم بزرگداشت بازیگر و فیلمساز 73 ساله امریکایی یک روز قبل در تاریخ 22 سپتامبر برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان با انتشار بیانیه‌ای درباره تقدیر از دویتو نوشته‌اند: «این جایزه به پاس نزدیک به پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در عرصه بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون و قصه‌گویی چه در مقام بازیگر و چه در مقام تهیه‌کننده و کارگردان به دویتو اهدا خواهد شد.»

دویتو بیش از همه با ایفای نقش در سریال تلویزیونی «تاکسی» و برد جایزه گلدن گلوب و امی به شهرت رسید. از دیگر فیلم‌های معروف کارنامه او می‌توان به «دیوانه از قفس پرید»، «دوقلوها» و «مردم بی‌رحم» اشاره کرد. او علاوه بر کارگردانی چندین فیلم سینمایی، در مقام تهیه‌کننده نیز با بعضی از مشهورترین کارگردان‌های سینما از جمله کوئنتین تارانتینو، استیون سودربرگ و میلوش فورمن همکاری کرده است.

جشنواره فیلم سن سباستین از 21 سپتامبر آغاز به کار می‌کند و 29 سپتامبر پایان می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا