سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

گروه Fantastic Four در ابتدا قرار بود در فیلم Deadpool 2 حضور داشته باشند

گروه Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) قرار بود حضور کوتاه و افتخاری را در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) داشته باشند. در طول روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویر مفهومی متعددی از طرح‌های اولیه دنباله فیلم Deadpool (ددپول) بودیم که از جمله آن می‌توان به طرح بسیار متفاوت شخصیت دومینو در زمان تیم میلر اشاره کرد. الکساندر لوزانو، طراح این تصاویر مفهومی است که مدتی پیش نشان داد که شخصیت Blaquesmith نیز قرار بود در فیلم حضور داشته باشد. حال او تصاویر مفهومی دیگری را منتشر کرده است که در واقع می‌توانست به یکی از بزرگترین غافلگیری‌های فیلم تبدیل شود.

b2ce9fb2-e320-43d7-83d3-faf75a1c967f

طبق این تصاویر مفهومی، در فیلم Deadpool 2 نسخه تیم میلر، در ابتدا قرار بود شاهد حضور افتخاری و کوتاه گروه چهار شگفت‌انگیز نیز باشیم. طبق این تصاویر، اعضای این گروه در واقع همان اعضای ریبوت فیلم Fantastic Four محصول سال ۲۰۱۵ بودند، اما جزئیات بیشتری از نقش آن‌ها در فیلم منتشر نشده است. مایلز تلر در نقش رید ریچاردز (آقای شگفت‌انگیز)، کیت مارا در نقش سوزان استورم (زن نامرئی)، مایکل بی جردن در نقش جانی استورم (هیومن تورچ)، جیمی بل در نقش بن گیریم (تینگ)، چهار بازیگر اصلی این فیلم بودند که قرار بود در فیلم Deadpool 2 نیز حضور داشته باشند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Deadpool 2 که اکرانش از اواخر ماه اردیبهشت آغاز شده، تاکنون بیش از ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین نسخه بلوری این فیلم نیز منتشر شده است. ریبوت فیلم Fantastic Four در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای بسیار ضعیف، تنها ۱۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و با یک شکست بزرگ مواجه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا