سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیدسته‌بندی نشدهسینمای جهان

جنیفر لوپز برای استفاده از ضمیر خنثی ستایش شد….‌

جنیفر لوپز از طرف طرفدارها و جامعه غیر باینری برای استفاده از ضمیرخنثی
درهنگام توضیح برای یه عکسی که از بچه ی خواهرش در صفحه مجازی به اشتراک گذاشت مورد تقدیر قرار گرفت….
خواننده ی «من واقعیم» یک عکس از برندان گذاشت و نوشت:« این براندان فرزند دوم خواهرم لسلیه….اون یکی از افرادیه که برای مدرسشون در واشنگتون دی سی انتخاب شده ….»
و این رو با هشتک #globalyoungleadersconference به اشتراک گذاشت.
و در ادامه این هنرمند آمریکایی اضافه کرد:«من نمیتونم بیشتر از این بهش افتخار کنم!! برندان خیلی قوی و باهوش و دوست داشتنیه و همچنین بهترین سرگروهه !! خاله جِنی عاشقته!! ….#familia#superprouduntie»
این پوست توسط سیل پیام هایی از طرف طرفدار های حمایت شد.
یه کاربر نوشت که:«ازت خیلی ممنونم به خاطر اینکه با ضمیر خنثی موردخطاب قرارش دادی…تو واقعا یه مدل واقعی در چشم همه هستی.»

و یه نفر دیگه نوشت:« این حقیقتی که تو از این ضمیر استفاده کردی برای یه فردی مثل من خیلی پر معنیه ، کسی که خانواده ام باورهام رو درست نمیدونن.
تو الگوی و پیشرو برای ما هستی و ما همیشه حواسمون بهت هست…»
این حرکت جنیفر لوپز از طرف طرفدارها و جامعه ی اِل جی بی تی بسیار مورد حمایت قرار گرفت….فوستر در مقابل پیام این ستاره برای روزنامه ی بیلبورد
یه داستانی رو توضیح داد که بگه اِل جی بی تی واقعا براشون چه مفهومی داره.
اون نوشت که:«وقتی که من برونکس بزرگ میشدم همیشه به خاله ام مورزافکر میکردم که اون چقدر آدم جالبیه. اون در شهر نیویورک زندگی میکرد و میخواست بازیگر بشه و من میخواستم شبیه اون باشم من اون زمان نفهمیدم
که اون درحال درگیری با جنسیت خودش بود. اون وقت ها خانواده دور یک میز
نمینشستن و در مورد مسائل قابل پذیرش و متفاوت بحث کنن. زندگی واقعا متفاوته و الان قلبم میشکنه که دراون باره بخوام صحبت کنم.»
هنرمند گفت که مبارزه با این مسائل جزو افکاری هست که از خاله اش تا حالا تو ذهنشه و برنامه فوستر که برنامه ای است که نگاه های مختلف در جامعه و نوع های مختلف دوست داشتن رو به تصویر میکشه.
نژاد و گرایش شما اهمیتی نداره و عشق همیشه عشقه و فرقی نداره.

773412

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا