سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

دنی بویل از کارگردانی فیلم بعدی «جیمز باند» انصراف داد

کارگردان انگلیسی برنده اسکار از پروژه ماموریت بعدی مامور 007 خارج شد. به نوشته نشریه گاردین، تهیه‌کنندگان و دنیل کریگ ستاره فیلم‌های دنباله‌دار «جیمز باند» با انتشار بیانیه‌ای از جدایی بویل خبر داده‌اند. صفحه رسمی «جیمز باند» در شبکه اجتماعی توییتر اطلاعیه‌ای منتشر کرده مبنی بر این‌که اختلاف سلیقه میان بویل و تهیه‌کنندگان بیست و پنجمین فیلم «جیمز باند» به انصراف کارگردان 61 ساله انگلیسی از ادامه این پروژه منجر شده است.

20180822_154324

مارس گذشته بود که بویل از قبول کارگردانی فیلم بعدی جیمز باند خبر داد. قرار بود بعد از به پایان رسیدن تولید کمدی بدون عنوانی که با بازی لی لی جیمز و کیت مک‌کینون مقابل دوربین برده، فیلم ماموریت بعدی جیمز باند را کارگردانی کند. او از هواداران قدیمی مامور 007 است. در افتتاحیه مسابقات المپیک 2012 لندن که بویل کارگردانی آن را به عهده داشت شخصیت جیمز باند (با نقش‌آفرینی کریگ) هم گنجانده شده بود.

جان هج همکار نویسنده بویل در فیلم «رگ‌یابی» مشغول نگارش فیلمنامه پروژه بعدی جیمز باند بر اساس ایده‌ این کارگردان بود. نسخه قبلی این فیلمنامه را نیل پرویس و رابرت وید نوشته بودند که نویسندگی «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «اسکای فال» و «اسپکتر» را هم در کارنامه دارند. در هر چهار فیلم یاد شده دنیل کریگ نقش جیمز باند ایفا کرده است.

جدایی بویل از این پروژه همزمان شده با گمانه‌زنی‌هایی درباره جایگزین دنیل کریگ در فیلم‌های بعدی جیمز باند. از همان ابتدا که خبر همکاری کارگردان فیلم برنده اسکار «میلیونر زاغه‌نشین» با فیلم‌های دنباله‌دار جیمز باند اعلام شد خیلی‌ها شگفت‌زده شدند.

تولید بیست و پنجمین فیلم جیمز باند از دسامبر در ایالات متحده آغاز می‌شود و هشتم نوامبر 2019 در سینماها روی پرده خواهد رفت. این فیلم در سینماهای بریتانیا چند روز جلوتر در تاریخ 25 اکتبر 2019 اکران می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا