سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

نام آنتونی بوردین وارد پرونده اتهام آزار جنسی علیه آزیا آرجنتو شد

بازیگر ایتالیایی حامی جنبش مقابله آزار جنسی و یکی از نخستین زنانی که علیه هاروی واینستین اتهاماتی را مطرح کرد، به گزارش اخیر نیویورک تایمز واکنش نشان داده است. آزیا آرجنتو هر گونه رابطه جنسی با فردی زیر سن قانونی را رد کرده و آن را دسیسه‌ای تازه علیه خود خوانده است. آرجنتو با انتشار بیانیه‌ای نوشته عمیقا از خواندن این اخبار مطلقا کذب شوکه و اذیت شده است.

rgentoasia

اوایل هفته، نشریه نیویورک تایمز اقدام به انتشار گزارشی جنجال‌ساز کرد مبنی بر این‌که آزیا آرجنتو به عنوان یکی از مدافعان جنبش مقابله با آزار جنسی، چند سال پیش جیمز بنت بازیگر و آهنگساز جوان را مورد حمله جنسی قرار داده و با هدف لاپوشانی قضیه به او چند صد هزار دلار حق‌السکوت پرداخت کرده است.

بازیگر و کارگردان ایتالیایی بعد از سخنرانی‌های متعدد و افشاگری علیه هاروی واینستین به دلیل حمله رسانه‌های داخل ایتالیا و قضاوت‌های تند و تیز اهالی رسانه ناچار شد برای مدتی کشورش را ترک کند و به آلمان سفر کند. او همچنین در اختتامیه جشنواره فیلم کن امسال سخنرانی پرسروصدایی ایراد کرد و کن را «شکارگاه» امثال واینستین خواند.

آرجنتو در بیانیه‌ای که در اختیار یاشار علی روزنامه‌نگار قرار داده مدعی شده نامزد سابقش آنتونی بوردین به خاطر مزاحمت‌ها و دردسرهایی که جیمی بنت 17 ساله برای‌شان ایجاد کرده بود مبلغی را به عنوان کمک مالی در اختیارش قرار داد تا دست از سرشان بردارد. ظاهرا در آن زمان بنت با خانواده‌اش درگیر دعوای حقوقی بوده و برای پیش بردن پرونده‌اش در دادگاه نیاز به پول داشته است.

آرجنتو می‌نویسد: «من هیچ‌وقت با بنت هیچ‌گونه رابطه جنسی نداشته‌ام.» اوایل ژوئن گذشته، بوردین سرآشپز معروف امریکایی که نزد رسانه‌ها چهره‌ای شناخته شده بود در محل اقامتش در پاریس خودش را حلق‌آویز کرد و علت مرگش نیز خودکشی اعلام شد.

بنت که حالا 22 ساله است در کودکی بازیگر پرکاری بود و با ایفای نقش «جیمز تی. کرک» در بازسازی «پیشتازان فضا» (محصول 2009) بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. آرجنتو و بنت سال 2004 در فیلمی به نویسندگی و کارگردانی آرجنتو – «قلب بیش از هر چیز اغواگرست» – مقابل هم ایفای نقش کردند. بنت نقش پسر آرجنتو را در این فیلم بازی کرده است.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا