سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماسینمای جهانمجله سینمایی

جورج کلونی پر درآمدترین بازیگر مرد در سال 2018 شد

f1340b9e059ffd

هفته گذشته فهرستی از پر درآمدترین بازیگران زن در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که در آن اسکارلت جوهانسون با ۴۰.۵ میلیون دلار درآمد پر درآمدترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۸ بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست پر درآمدترین بازیگران مرد در سال ۲۰۱۸ نیز منتشر شده است. وب‌سایت فوربس فهرست ۱۰ بازیگر پر درآمد مرد در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده که طبق آن،‌ جورج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درآمد، به پر درآمدترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۸ تبدیل شده است. بخش زیادی از درآمد کلونی از محصولات سودآور کمپانی Casamigos بوده است که او مدتی پیش این کمپانی را به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار به کمپانی Diageo فروخت. کلونی این کمپانی را با رنده گربر و مایک ملدمن ایجاد کرده بود.

fed168cf-3198-4f66-942

در رتبه بعدی این فهرست دواین جانسون دیده می‌شود که با اینکه درآمد او اختلاف زیادی با جرج کلونی دارد، اما نسبت به سال ۲۰۱۷ شاهد نزدیک به دو برابر شدن درآمد جانسون بودیم تا طبق گفته فوربس درآمد جانسون در سال ۲۰۱۸ به ۱۲۴ میلیون دلار برسد. از نکات جالب این فهرست حضور دو بازیگر از سینمای بالیوود است. سلمان خان با ۳۸.۵ میلیون دلار درآمد در رتبه نهم و آکشی کومار با ۴۰.۵ میلیون دلار درآمد در رتبه هفتم این فهرست قرار دارند. نکته جالب درآمد کومار این است که او به اندازه جوهانسون در سال ۲۰۱۸ درآمد داشته است. نکته جالب دیگر این فهرست حضور سه بازیگر فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) در میان ۱۰ بازیگر پردرآمد مرد در سال ۲۰۱۸ است که در آن نام‌هایی چون کریس ایوانز،رابرت داونی جونیور و کریس همسورث دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازیگر پر درآمد مرد در سال ۲۰۱۸ را مشاهده کنید:

۱۰. کریس ایوانز با ۳۴ میلیون دلار درآمد

۹. سلمان خان با ۳۸.۵ میلیون دلار درآمد

۸. آدام سندلر با ۳۹.۵ میلیون دلار درآمد

۷. آکشی کومار با ۴۰.۵ میلیون دلار درآمد

۶. ویل اسمیت با ۴۲ میلیون دلار درآمد

۵. جکی چان با ۴۵.۵ میلیون دلار درآمد

۴. کریس همسورث با ۶۴.۵ میلیون دلار درآمد

۳. رابرت داونی جونیور با ۸۱ میلیون دلار درآمد

۲. دواین جانسون با ۱۲۴ میلیون دلار درآمد

۱. جورج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درآمد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا