سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

احتمال تعویق پخش فصل هشتم Game of Thrones تا اواسط ۲۰۱۹

game-of-thrones-season-7-

طرفدارانی که منتظر تماشای هرچه زودتر فصل هشتم Game of Thrones هستند احتمالا باید کمی بیشتر صبر کنند. چند وقت پیش شایعه شد پخش فصل هشتم Game of Thrones از آوریل ۲۰۱۹ آغاز می شود، اماJoe Bauer سرپرست جلوه های ویژه سریال در مصاحبه ای اعلام کرده او و تیمش به تازگی ساخت جلوه های ویژه فصل هشتم و پایانی سریال را آغاز کرده اند. او همچنین گفته قرار است این کار تا ماه می ۲۰۱۹ ادامه یابد. Bauer در این باره گفته:

پس از دو سال دوباره قراره ساخت جلوه های ویژه سریال رو انجام بدیم، که به تازگی قراره کارش رو شروع کنیم. این کار تا می ۲۰۱۹ ادامه داره، پس هنوز ۹ ماه دیگه زمان داریم… البته فیلمبرداری قسمت پایلوت پیش درآمد سریال قراره فوریه ۲۰۱۹ شروع بشه. پس وقتی اونا فیلمبرداری اون سریال رو شروع کنن، ما هنوز هم چند ماه تا تکمیل فصل هشتم Game of Thrones وقت داریم.

با توجه به اینکه مراسم Emmy فقط برنامه هایی را در نظر می گیرد که تا ۳۱ می هر سال پخش شوند، پس در مراسم Emmy سال ۲۰۱۹ نباید منتظر نامزدی Game of Thrones باشیم، بلکه احتمالا این سریال آخرین شانس خود برای کسب Emmy را در سال ۲۰۲۰ تجربه خواهد کرد.

شاید شبکه HBO چند قسمت فصل هشتم را در می ۲۰۱۹ پخش کند، اما خیلی بعید است که آن ها به خاطر حضور سریال در فصل جوایز تلویزیونی این ریسک را بکنند. به هر حال احتمال اینکه پخش فصل هشتم از تابستان ۲۰۱۹ آغاز شود زیاد است. شاید هم HBO از این کار صرف نظر کند تا بتواند پس از اتمام کار سریال، پخش آن را از پاییز ۲۰۱۹ آغاز کند، چون از نظر شبکه، اصلا عجله ای در پخش فصل پایانی سریال وجود ندارد.

Bauer همچنین درباره نحوه پایان یافتن این داستان حماسی صحبت هایی کرده:

به نظرم پایان سریال واقعا شجاعانه است، فکر می کنم برای طرفداران هم خیلی جالبه. این کاملا همون چیزیه که Game of Thrones بوده و هست، و حالا که می دونم قراره چطور تموم بشه، به نظرم هیچ راه بهتری برای پایان دادن به اون وجود نداره… خلاصه اینکه سریال همون طور که باید تموم بشه، به پایان می رسه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا