سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بن فاستر در فیلم Medieval هنرنمایی خواهد کرد

کمپانی‌های «جی.بی.جی فیلم» (J.B.J Film) و «الویتد فیلمز» (Elevated Films) اعلام کرده‌اند که «بن فاستر» (Ben Foster)، بازیگر فیلم‌هایی نظیر Hell Or High Water «اگر سنگ از آسمان ببارد»، ۳:۱۰ To Yuma «سه و ده دقیقه به یوما»، The Messenger «پیام‌آور» و Alpha Dog «آلفا داگ» که پروژه‌ی Leave No Trace «ردی به جا نذار» را هم در پیش‌رو دارد، قرار است نقش اصلی فیلم Medieval «قرون وسطی» را بازی کند.

5465445666-5

فیلم‌برداری این اثر در پاییز امسال آغاز می‌شود و «پتر جکل» (Petr Jákl)، که در ساخت فیلم‌های Ghoul «غول» و Bad Company «گروه ناجور» نقش داشته، آن را کارگردانی خواهد کرد. جکل همچنین وظفیه‌ی نوشتن فیلم‌نامه را برعهده داشته و علاوه‌ بر این، به عنوان تهیه‌کننده در کنار «کاسیان الوس» (Cassian Elwes) حضور دارد.

این فیلم قرار است داستان یک فرمانده افسانه‌ای به نام «یان ژیژکا» با نام مستعار «یان یک چشم» را روایت کند. یان ژیژکا، سپهسالار چک و نجیب‌زاده‌ی فقیری بود که پس از کشته‌شدن «یان هوس»، به فرمانده‌ی پیروان جنبش دینی مسیحی موسوم به «هوسی‌ها» تبدیل و برای نجات و آزادی مردم چک وارد جنگ شد. او در جنگ‌های زیادی شرکت داشت اما از هیچ دشمنی شکست نخورد و در سال ۱۴۲۴ میلادی و در سن ۶۴ سالگی از دنیا رفت. این نقش توسط بن فاستر به تصویر کشیده می‌شود.

کاسیان الوس درباره‌ی ساخت این فیلم گفته:

«من از فیلم‌نامه خیلی خوشم آمد و دو فیلم اول پتر چکل را هم دوست داشتم. به نظرم او کار فوق‌العاده‌ای را با این فیلم به نمایش خواهد گذاشت. من همچنین بیشتر از این نمی‌توانستم از همکاری دوباره با بن فاستر، بعد از تجربه‌ی فیلم Ain‘t Them Bodies Saints «آن‌ها بی‌گناهند»، هیجان‌زده باشم. او یکی از بزرگ‌ترین بازیگران جوان عصر حاضر است.»

فیلم قرون وسطی با حمایت سرمایه‌گذاران شخصی و همچنین نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی کشور «چک» ساخته خواهد شد. هنوز تاریخ اکران این اثر به صورت رسمی اعلام نشده، اما احتمال می‌رود شاهد اکران آن در سال ۲۰۱۹ باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا