سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

خواننده 71 ساله ترکیه ای آژدا پِککان Ajda Pekkan سعی می کند حامله شود

به گزارش نسیم ورد؛

بعد از اینکه یک خانم 72 ساله هندی در سومین تکرار درمان نازایی حامله شده بود و ماه گذشته یک فرزند پسر به دنیا آورده بود و خواننده 71 ساله ترکیه ای آژدا پِککان Ajda Pekkan نیز با شنیدن این خبر با مراجعه به بعضی از دکتر هایی که مورد اعتماد هستند ملاقات داشته تا بفهمد او نیز می تواند مادر شود یا نه.

1_hd1

خواننده 71 ساله ترکیه ای آژدا پِککان Ajda Pekkan که گفته می خواهد مادر شود و بیمارستان های خصوصی و دکتر ها به دنبال او هستند تا او را به عنوان مشتری جذب کنند و این روزها او را پیامک باران کردند.

2_hd1

خواننده 71 ساله ترکیه ای آژدا پِککان Ajda Pekkan که سالهاست آرزوی بچه دار شدن دارد و با شنیدن خبر مادر هندی، او نیز امیدوار به مادر شدن در این سن شده است.

3_hd1

خواننده 71 ساله ترکیه ای آژدا پِککان Ajda Pekkan که با شنیدن خبر مادر هندی امیدوار شده و گفته بود در این مورد می خواهد تحقیق کند که ایا او نیز میتواند مادر شود یا نه.

4_hd1

بیمارستان های خصوصی و دکترها بعد از اینکه فهمیدند خواننده 71 ساله ترکیه ای آژدا پِککان Ajda Pekkan سعی دارد مادر شود، به دنبال او افتادند هر روز از طریق تماس و پیامک با او ارتباط برقرار می کنند.

5_hd1

بعد از این تماس ها و پیامک ها که به او آمده او خوشحال شده و گفته که هنوز با احتیاط حرکت می کند و بعد از اینکه تصمیم اش را بگیر با آنها تماس خواهد گرفت.

7_hd1

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا