سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیری کره ایخبر های داغ

اعضای گروه BTS برای خدمت سربازی اجباری کره جنوبی آماده می شوند

BTS در حال تعویض دنده و آماده شدن برای انجام وظیفه خود در قبال کشورش است. شرکت موسیقی این گروه، BIGHIT MUSIC، اعلام کرده است که اعضای BTS در حال انجام الزامات سربازی اجباری برای دولت کره جنوبی هستند. بزرگترین عضو گروه، جین، 29 ساله، اولین نفری خواهد بود که به خدمت سربازی می رود.

طبق قوانین کره جنوبی، همه مردان توانمند ملزم به گذراندن 18 تا 21 ماه خدمت سربازی هستند. ان‌بی‌سی نیوز اشاره می‌کند که گروه در حال حاضر برای دو سال خدمت سربازی خود را تمدید کرده و ورزشکاران و نوازندگان برتر گهگاه از معافیت برخوردار می‌شوند. لی کی سیک، کمیسر اداره نیروی انسانی نظامی، هفته گذشته گفته  که برای اعضای BTS بهتره که در ارتش خدمت کنند.

این اعلامیه پس از اجرای زنده در کنسرت “Yet to Come in Busan” در آخر هفته به عنوان بخشی از پیشنهاد شهر برای میزبانی نمایشگاه جهانی در سال 2030 منتشر شد. این برنامه  چیزی شبیه به اتحاد مجدد برای BTS بود، زیرا اعضای این گروه در سال گذشته مشغول کار بر روی پروژه های انفرادیشون بوده اند.

BIGHIT MUSIC روز دوشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «این زمان عاریه و اعضای BTS مفتخر به خدمت هستند.

اعضای BTS در حال حاضر برنامه‌هایی را برای انجام خدمت سربازی خود پیش می‌برند.» یکی از اعضای گروه، جین به محض اینکه برنامه‌اش برای انتشار آهنگ سولوش در پایان اکتبر به پایان برسد، این روند را آغاز خواهد کرد.  سایر اعضای گروه هم برنامه ریزی می کنند تا خدمت سربازی را بر اساس برنامه های فردی خودشون انجام دهند.”

این سازمان افزود: “هم شرکت و هم اعضای BTS مشتاقانه منتظر هستند تا در سال 2025 پس از پایان خدمت سربازی دوباره به عنوان یک گروه گرد هم آیند.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا