سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

آمازون در حال صحبت با استودیوهای بزرگ برای داشتن حق پخش بیشتر!

بنا بر گزارشی جدید از Bloomberg متوجه شدیم که Amazon در حال حاضر با استودیوهای بزرگ هالییود در حال مذاکره برای این است که اجازه داشته باشد گزینه‌های بیشتری را برای تماشاگران خودش پخش نماید. دو استودیوی بزرگی که طبق این گزارش، آمازون توانسته است با آنها مذاکره کند استودیو پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و سونی (Sony) بوده‌اند. صحبت‌ها هنوز در مراحل ابتدایی است.

554

ساز و کار استریم سرویس‌ها در سال‌های اخیر تغییرات محسوسی یافته است و بیشتر شبکه‌ها و استودیوها در حال تغییر رویکرد به این سمت هستند. جالب‌ترین و خبرسازترین لحظه در دنیای استریمینگ‌ها هنگامی بود که دیزنی مصمم شد تا استریم سرویس مخصوص خودش را معرفی کند و با نتفلیکس به رقابت بپردازد. همچنین محتوای مخصوص استریم سرویس دیزنی در حال آماده شدن هستند و از آن‌ها می‌توان به بازسازی Lady And The Tramp اشاره کرد. باید گفت که این رقابت بین شرکت‌ها (مثل نتفلیکس و آمازون) در حال رشد و بالاگرفتن است و هر کدام در حال ساخت محتوای خود برای ماندن در این رقابت هستند.

البته تولید محتوا برای شرکت‌هایی مثل نتفلیکس گران از آب در می‌آید. گزارش‌ها حاکی از آن است که آمازون مبلغ ۵ میلیارد دلار برای تهیه‌ی برنامه‌های ویدیویی تا آخر ۲۰۱۸ پرداخت خواهد کرد. معامله با استودیوهای بزرگی مثل پارامونت و سونی می‌تواند به کاهش هزینه‌های تولید برای همه‌ی طرف‌های درگیر در این صنعت منجر شده و همچنین برای تمام کسانی که سرمایه گزاری می‌کنند نیز مفید است و از طرفی این نوع معاملات برای رشد این استودیوهای ساخت فیلم نیز ضروری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا