سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

سریال عشق فرشته ها – Meleklerin Aski

یک سریال تابستانی دیگر شب گذشته بر روی آنتن ترکیه رفت . سریال عشق فرشته ها – Meleklerin Aski که از همان آغاز نظرات مثبت زیادی را با خود همراه نکرد و نبود بازیگران شاخص و نامی در آن می توانند تداوم ساخت این سریال را به خطر بیندازد .

داستان سریال عشق فرشته ها – Meleklerin Aski  : یامور وقتی که بچه بود از طرف مادرش تو خونه سالمندان گذاشته میشه،یامور یه پسر با هوش و خوش قلب و مهربونه که اونجا بزرگ میشه و از طرف دیگه هم ملک یه دختر مهربون و لجبازه کسی که این دو رو با هم رو به رو میکنه کسی جز مادر ملک یعنی رقیه نیست ،رقیه که از دست داماد و دختر بزرگش عصبانی هست میره خونه سالمندان زندگی بکنه اونجا یامور رو میشناسه و نقشه هایی میکشه که این دو یعنی ملک و یامور رو به هم برسونه آیا در این کار موفق میشه؟آیا اصلا اونا پیش هم خوشحال میشن؟ یه داستان هیجان انگیز به وجود میاد….

نویسندگی و کارگردانی سریال عشق فرشته ها بر عهده Ersoy Güler قرار دارد که سریال هایی مانند عشق از نو ، دخترم کجاست ؟ ، تازه عروس و فیلم های سینمایی مانند Sağ Salim در کارنامه کاری خود ثبت کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا