سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای ایران

فیلم سینمایی عطر داغ آماده نمایش شد

فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی با بازی مهرداد صدیقیان آماده نمایش شد.

مدت زیادی تا جشنواره فیلم فجر نمانده است و بسیاری از کارگردان‌های سینمای ایران فیلم‌هایشان را برای حضور در این جشنواره آماده می‌کنند. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که فیلم سینمایی «عطر داغ» به پایان مراحل فنی رسیده و آماده نمایش است. این فیلم برای حضور در جشنواره فجر به دفتر جشنواره ارسال شده است. احتمالا اولین نمایش این فیلم سینمایی در جشنواره فجر باشد. فیلم «عطر داغ» در راستای سلامت خانواده و پرداختن به مشکلات جوانان ساخته شده است.

فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان با بازی شهرام حقیقت دوست، خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان‌افشار، شیوا مکی نیان و سیما تیرانداز ساخته شده است. شهرام حقیقت دوست با بازی در سریال «خط قرمز» به شهرت رسید و سابقه بازی در فیلم‌های «لابی»، «زرد»، «کلاشینکف» و «سرو زیر آب» را دارد. مهرداد صدیقیان دیگر بازیگر فیلم «عطر داغ»، سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «مادر قلب اتمی»، «پنهان»، «کنعان» و «ماجرای نیمروز» را دارد، این بازیگر اخیرا در فیلم‌های «طلا»، «سونامی» و «ایده اصلی» جلوی دوربین رفته است. بهاره کیان افشار دیگر بازیگر «عطر داغ» است، او سابقه بازی در فیلم‌های «شیرین»، «هیچ‌کجا، هیچ‌کس» و «بارکد» را دارد. این بازیگر برای بازی در فیلم سینمایی «رویای سهراب» جلوی دوربین رفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا